کیف پول تبلیغاتی از آن دسته از اکسسوری هایی است که تقریبا همه افراد اعم از زن، مرد، دختر و پسر از آن استفاده می کنند و در زمره لوازم های شخصی و ضروری هر فرد می باشد. تقریبا هر فردی برای حمل راحت تر پول و کارت های بانکی نیاز به یک کیف پول دارد، این راحتی را شما با اهدای یک کیف پول تبلیغاتی با لوگو و اطلاعات تماس شرکت یا سازمان خود به مشتریان‌تان هدیه کنید. بنابراین کیف پول می تواند هدیه تبلیغاتی مناسب و شیکی برای مشتریان و کارکنان تان باشد و همچنین قدم بزرگی برای برندسازی کسب و کارتان بردارد.

برای خرید انواع کیف تبلیغاتی کلیک کنید.

امروزه کیف پول به یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی تبدیل شده است. و شما می توانید به عنوان صاحب یک کسب و کار از این محبوبیت و تنوع کیف های تبلیغاتی در رنگ، نوع و جنس استفاده کنید و یک انتخاب خاص و عالی داشته باشید. این تنوع در کیف پول باعث شده جدا از هزینه ها، به یکی از محبوب ترین و پر مخاطب ترین هدایای تبلیغاتی تبدیل شود. یکی از عواملی که در تعیین هزینه ی هر بار تاثیرگذاری بر مشتریان برای هر ابزار تبلیغاتی باید مورد توجه قرار گیرد، تعداد دفعات رویارویی با آن است که می تواند این هزینه را به شدت کاهش دهد. بر اساس تحقیقات انجمن بین المللی هدایای تبلیغاتی، 73 درصد از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی عنوان داشتند که حداقل یک بار در هفته از آن استفاده می کنند. این وضعیت در مورد نیمی از این افراد حداقل یک بار در روز است. هر قدر تعداد دفعات رویارویی افزایش یابد، از هزینه ی هربار تاثیرگذاری بر مشتریان کاسته می شود. به همین دلیل، تکرار دفعات رویارویی، عامل مهم و ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید:  انواع ست برای هدیه نوروز

ست مدیریتی
کاربرد کیف‌های تبلیغاتی گسترده است و از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردارند؛ می دانیم که یکی از ویژگی های مهم هدایای تبلیغاتی که تاثیرگذاری آن ها را افزایش می‌دهد، مدت زمان ماندگاری آن‌هاست. کیف پول نیز از آن دسته هدایایی است که از دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد و در اکثر موارد تا چندین سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر ویژگی های مهم هدایای تبلیغاتی که باعث شده روش مناسبی برای تبلیغات و بازاریابی نام تجاری یک کسب و کار باشند، می توان به کاربردی بودن آن‌ها اشاره کرد؛ از آن‌جایی که کیف پول یکی از لوازم شخصی هر فرد است بنابراین این هدیه برای مصرف کننده بسیار کاربردی می باشد.
استفاده از هدایای تبلیغاتی برای برندسازی جزو روش‌های کاربردی می‌باشد. این هدایا با کم ترین هزینه بیشترین تاثیرگذاری را دارند و جزو اکسسوری هایی هستند که همیشه مد می باشند. هزینه ی هربار تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی می تواند بسیار اندک و ناچیز باشد.

کیف پول تبلیغاتی از آن دسته هدایای تبلیغاتی است که همیشه مورد نیاز مخاطبان است، با استفاده از این هدیه تبلیغاتی در فعالیت های روابط عمومی شرکت یا سازمان تان، اثربخشی فعالیت هایتان را افزایش دهید. زمانی که به کارکنان تان این هدایا را تقدیم می کنید در واقع فعالیت های روابط عمومی خود را ارتقا بخشیده اید.
بنابراین در انتخاب هدایای تبلیغاتی برای ارائه به مشتریان بالقوه ی خود زمان صرف کنید و گزینه های کاربردی، بادوام و با کیفیت و به یاد ماندنی را برگزینید.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فلش کارتی تبلیغاتی

بیشتر بخوانید:  آشنایی با انواع فلش تبلیغاتی + هزینه چاپ ۱۴۰۳