فلش کارتی یکی از محبوب ترین و تاثیر گذارترین هدایای تبلیغاتی است که امروزه جایگاه ویژه ای را نزد مدیران پیدا کرده و از آن جایی که برای عموم مردم جذاب، کاربردی و قابل استفاده می باشد و همچنین برای اکثر مخاطبان با هر سن و جنسیتی مناسب است، امروزه به یکی از پر فروش ترین گیفت های تبلیغاتی تبدیل شده است.

فلش کارتی تبلیغاتی از مزیت زیادی برای بازارایابی و تبلیغات برخوردار است؛ این فلش ها بسیار سبک هستند و از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار می باشند. فلش کارتی ها فضای زیادی برای تبلیغات دارند که سایر فلش ها از این مزیت بی بهره اند. صاحبان کسب و کار می توانند با درج لوگو، نام تجاری شرکت و اطلاعات تماس و اهدای آن ها به مشتریان، همکاران تجاری و کارکنان همیشه همراه مصرف کنندگان از آن فلش باشند.

فلش کارتی مانند یک کارت ویزیت عمل می کند و در عین حال یک هدیه است که همیشه همراه مصرف کننده است. همان طور که کارت ویزیت نشان دهنده شان برند شما است یک هدیه تبلیغاتی هم معرف نام تجاری است، زیرا با دریافت آن، مصرف کننده درباره شما قضاوت خواهد کرد. با توجه به کیفیت فلش تبلیغاتی، تنوع آن، جنس آن و… برند شما مورد قضاوت قرار می گیرد. اگر فلشی که به عنوان هدیه تبلیغاتی و جهت بازارایابی و تبلیغات برند خود اهدا می کنید از کیفیت پایینی برخوردار باشد نه تنها برندتان را تبلیغ و برای شما ارزش ایجاد نمی کند، بلکه ضد تبلیغ می شود.

بنابراین با توجه به نکات مطرح شده بهتر است در تهیه و خرید هدایای تبلیغاتی توجه ویژه ای داشته باشیم، زیرا با اهدای آن مورد قضاوت مشتریان خود قرار میگیریم. در این مقاله قصد داریم نکاتی را مطرح کنیم که بهتر است در هنگام خرید فلش کارتی تبلیغاتی آن ها را مدنظر قرار دهید.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با انواع هدایای تبلیغاتی مهندسی

حافظه فلش ها از مهم ترین آیتم های خرید فلش می باشند، زیرا حافظه نقش مهمی در انتقال اطلاعات دارد و به یکی از اجزای جدایی ناپذیر اطلاعات تبدیل شده است. بهتر است در هنگام خرید فلش توجه کنید که فلش از حافظه بالایی برخوردار باشد. این موضوع بر روی قیمت کالا هم تاثیر می گذارد. در حال حاضر حافظه های فلش در ظرفیت های گوناگون دو تا 64 گیگابایت و حتی بالاتر در بازار موجودند که می توانید با توجه به مخاطبان و بازار هدف خود از میان ظرفیت های گوناگون یک نمونه مناسب را انتخاب کنید.

مورد دیگری که هنگام خرید باید مد نظر قرار گیرد، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات روی فلش مموری هاست. در حال حاضر اکثر فلش مموری های موجود در بازار از رابط usb 2.0 بهره می برند که البته نسخه های usb 3.0 نیز در بازار موجودند و سرعت بالاتری دارند. پس بنا به بودجه ای که در نظر گرفته اید، می توانید از میان نمونه های گوناگون موجود در بازار یک کول دیسک مناسب خریداری کنید.

توجه به طراحی و ترکیب بندی حافظه فلش نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.
برخی از حافظه های فلش در حدی کوچک هستند که مدام گم می شوند یا اینکه گروهی دارای درپوشی جداگانه هستند که مدام گم می شوند. سعی کنید بر حسب کاربری خود یک فلش مناسب انتخاب کنید. همچنین به وزن فلش نیز توجه داشته باشید. در مورد طراحی و رنگ و… هم باید بگوییم که اگر علاقه مند به خرید نمونه های فانتزی هستید، نمونه های گوناگونی موجود است.

بیشتر بخوانید:  چهارنکته استفاده موثر از هدایای تبلیغاتی تجاری

 

بیشتر بخوانید: تاثیرگذاری تبلیغات‌تان را با کیف تبلیغاتی افزایش دهید