به عنوان یک انسان مسئولیم که در جهت حفظ محیط زیست و کره زمین تلاش کنیم. نه فقط برای نجات جان دیگر انسان‌ها بلکه زندگی صلح آمیز در کنار گیاهان و دیگر موجودات، که روی کره زمین زندگی می‌کنند. در راستای حفظ محیط زیست و ترویج فرهنگ طبیعت دوستی و ادقام آن با استراتژی‌های تبلیغاتی چند پیشنهاد ارائه می‌کنیم. هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست بخش اول این مقاله است.

کیسه‌های پارچه‌ای

پلاستیک در سرار جهان به یک معضل بزرگ تبدیل شده است. کیسه‌های پارچه‌ای تجدیدپذیر یک جایگزین خوب برای کیسه‌های پلاستیکی است. کیسه‌های پارچه‌ای که با لوگو و شعار تبلیغاتی‌تان سفارشی شده است، مناسب‌ترین گزینه برای تبلیغ کسب و کارتان است. این کیسه‌ها از دوام بیشتری برخوردار هستند و قابل بازیافت می‌باشند.

برای سفارش ساک دستی تبلیغاتی کلیک کنید.

کاغذهای بازیافتی

کاغذ ساده‌تر از هر چیز دیگری قابل بازیافت است. با یک سرچ ساده می‌توانید با شرکت‌های تولیدکننده این کاغذها ارتباط برقرار کنید. بروشورها، پوسترها، سررسیدهای تبلیغاتی و دفترچه‌ یادداشت‌های تبلیغاتی خود را با این کاغذها سفارش دهید تا از قطع بی‌رویه درختان جلوگیری شود.

قمقمه‌های آب

روزانه تعداد زیادی از زباله‌های کره زمین سوزانده می‌شوند. گاز سمی که با سوزاندن زباله‌های پلاستیکی وارد جو زمین می‌شود، برای انسان‌ها و دیگر جانداران بسیار مخاطره آمیز است. بخش زیادی از این زباله‌ها را بطری‌های یک بار مصرف نوشیدنی تشکیل می‌دهد. با سفارش قمقمه‌های آب چند بار مصرف یا بطری‌های آلومینیومی به عنوان هدایای تبلیغاتی میزان مصرف بطری‌های پلاستیکی را کاهش دهید.

این بطری‌ها سبک و قابل حمل هستند و با داشتن یک قلاب قابل نصب بر روی دوچرخه یا بند کیف هستند.

بیشتر بخوانید:  بهترین ایده ها برای هدیه روز دانشجو

با چاپ لوگو و آرم خودتان این هدیه تبلیغاتی خلاق و دوست‌دار محیط زیست، کمپین تبلیغاتی خود را در راستای ترویج فرهنگ طبیعت دوستی قرار دهید.­

بیشتر بخوانید: هدایای تبلیغاتی چیست

لباس‌های دوست‌دار محیط زیست

در یک کمپین تبلیغاتی تیشرت و کلاه بیشترین کاربرد را دارد. اما کمتر کسی به این موضوع فکر می‌کند که کدام پارچه دوست دار طبیعت است. چه مقدار از منابع طبیعی برای ساخت آن مصرف شده است؟ در یک کسب و کار دوست دار طبیعت توجه به الیاف این لباس‌ها مورد اساسی است. بهتر است جنس این لباس‌ها از الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان تهیه شده باشد. همچنین کمپانی‌های بزرگ تولید لباس ورزشی از پلاستیک قابل بازیافت برای تولید الیاف استفاده می‌کنند. الیاف قابل بازیافت بهتر از پلی استر است و آسیب کمتری به طبیعت وارد می‌کند.