تبلیغات در فیس بوک:
همانطور که می دانید رسانه های اجتماعی به ستون اصلی تجربیات آنلاین تبدیل شده اند. با وجود 1.55 میلیارد نفر کاربر فعال، فیس بوک می تواند بسیار تعاملی و مفید باشد. برای افرادی که در فیس بوک تبلیغ می کنند،این موضوع به معنی حجم عظیمی از مشتریان احتمالی است. رسانه های اجتماعی برای شرکت هایی که به دنبال تولید علاقه، نرخ تبدیل و افزایش مشتریان هستند به یک ابزار تبلیغاتی موثر تبدیل شده است. بیشتر شرکت ها تلاش می کنند زمان و هزینه خود را در بخش های بازاریابی مختلف صرف کنند. آنها دوست دارند با مشتریان موجود در توییتر، فیس بوک یا گوگل پلاس تعامل و ارتباط داشته باشند و از ابزارهای آنلاین موجود برای ارتباط با این افراد استفاده نمایند.

با اینحال هنوز هم بیشتر شرکت ها معتقدند که رسانه های اجتماعی یک شکل جدید از بازاریابی سنتی است. صنعت ارائه هدایای تبلیغاتی بخشی از صنعت بازاریابی است اما حرکت به سمت آن بسیار ضروری است. معمولا مشتریان در مورد بازگشت سرمایه گذاری از طریق هدایای تبلیغاتی سوال می کنند. آمارهای مختلف نشان می دهد که محصولات تبلیغاتی می تواند در حقیقت ROI( بازگشت سرمایه گذاری) معادل یا بیشتری از سایر اشکال بازاریابی و تبلیغ به وجود آورد. حالا سوال اینجاست که چگونه می توان از این مورد برای بهبود استراتژی بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی استفاده کرد؟

بیشتر بخوانید: تاثیر هدایای تبلیغاتی در جذب مشتری

مطالعه ای که اخیرا توسط BPMA انجام شده است حقایق جالبی در این مورد نشان می دهد:
87 درصد از دریافت کنندگان بیان کرده اند که هدایای تبلیغاتی را بیشتر از یکسال نگه می دارند.
84 درصد از افراد معتقدند که هدایای تبیلغاتی می تواند آگاهی و هوشیاری در مورد برند را افزایش دهدو 66 درصد از آنها می گویند برند چاپ شده بر روی محصولات را بیشتر به خاطر می سپارند.
79 درصد از افراد تایید کرده اند که دوست دارند با شرکتی که از آن محصول یا هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند در اینده خرید و کسب وکار داشته باشند. این آمارها نشان می دهد که هدایای تبلیغاتی می تواند بیشتر از توییت یا سایر موارد موجود در رسانه های اجتماعی پایدار باشد.اینگونه موارد بسیار کاربردی هستند و بیشتر از سایر ابزارها مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید از طول عمری که آنها برای کمپین برند شما ارائه می کنند استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  هدایای تبلیغاتی یکی از انواع بازاریابی چریکی

ماگ تبلیغاتی مشکی شیک
1. کدهای QR:
کدهای QR بارکدهای بصری هستند که می توان ان را بر روی طیف وسیعی از محصولات قرار داد. برای اینکه یک کد QR قابل خواندن باشد باید اپلیکیشن مورد نیاز بر روی گوشی های هوشمند دانلود گردد. این اپلیکیشن برای اسکن کد مورد استفاده قرار می گیرد و کاربر را به طور مستقیم به سایت یا صفحه رسانه اجتماعی شرکت منتقل می کند.
•این کدهای کوچک می تواند به سادگی بر روی محصول تبلیغاتی شما چاپ گردد. هیچ محدودیتی در انتخاب نوع محصول تبلیغاتی نخواهید داشت. شما می توانید از محصولات تبلیغاتی مختلف همچون خودکار، دفترچه یادداشت و ماگ استفاده کنید. چاپ این موارد بر روی ایتم هایی که کاربرد بیشتری دارند ، طول عمر پایداری را برای کد QR فراهم می کند.
•با استفاده از کدهای QR که به طور مستقیم مشتریان را به سایت یا رسانه اجتماعی هدایت می کند ، آنها را به خرید تشویق کنید. این کار تعامل کاربران با شرکت را افزایش می دهد و باعث بیشتر شدن ترافیک صفحه مورد نظر خواهد شد.

2.کمپین هشتک:
همانطور که می دانید استفاده از هشتک یک روش بسیار خوب برای پیگیری یک موضوع یا ترند در رسانه های اجتماعی است. اینگونه موارد در توییتر بیشتر محبوب شده است اما هنوز هم در رسانه هایی همچون گوگل پلاس و اینستاگرام نیز وجود دارد. یک کاربر می تواند بر روی کلمه یا عبارتی که بعد از علامت # آمده است کلیک کند و در مورد موضوع مد نظر اطلاعاتی به دست آورد. این یک روش جالب برای بررسی و تعامل مستقیم با یک برند است.
•از هشتک های ابداعی برای ایجاد یک شعار خوب در مورد شرکت یا کمپین خود استفاده کنید.
•هشتک ها برای رویدادها ، آغاز یک محصول و کنفرانس ها نیز عالی هستند.
•هشتک خود را با چاپ کردن آن بر روی محصول تبلیغاتی انتخاب شده ترویج کنید. این گونه موارد را می توان در کنفرانس ها و رویدادهای مختلف تبلیغ کرد.

بیشتر بخوانید:  ایده‌های خاص برای هدیه روز دندانپزشک

پکیج نوروزی آجیل
3.ترویج و تبلیغ کارکنان فروش:
رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند چهره خوبی از برند خود را به سایر افراد نشان دهید. این گونه موارد بهترین روش برای نشان دادن چهره کارکنانی است که معمولا همیشه پشت تلفن قرار دارند و کسی چهره آنها را نمی بیند. افراد معمولا با وجود یک رابطه خوب، پاسخگویی بهتری خواهند داشت. از این مورد برای توسعه روابط شخصی با مشتریان خود استفاده کنید و بر روی برند خود سرمایه گذاری نمایید.
•از کارکنان خود بخواهید با توییتر و اکانت گوگل پلاس خود کار کنند و حتی آنها را به عنوان مدیر صفحات فیس بوک قرار دهید. این یک روش اضافی برای برقراری ارتباط با مشتریانی است که زمانبندی شلوغی دارند و استفاده از ان شما را مطمئن می سازد که اولین فردی هستید که مواردی برای ارائه کردن دارید. با قرار داردن این موارد در امضای شبکه اجتماعی و پروفایل خود می توانید مطمئن شوید که مشتریان در مورد برند شما و محصولات تبلیغاتی رایگان اطلاعاتی دارند.
• با استفاده از Twilerts و نیز Google Alerts کوئری های جستجو را دنبال کنید تا مشتریان جدیدی که در مورد بازار شما صحبت می کنند را پیدا کنید. کارمندان فروش می توانند از طریق پروفایل خود با آنها ارتباط داشته باشند.
• پا را فراتر بگذارید و از ایتمهای تبلیغاتی شخصی سازی شده برای مشتریان فعلی و احتمالی استفاده نمایید.اگر دوست دارید تعامل مشتریان با شرکت خود را افزایش دهید از ایتم هایی استفاده کنید که ارتباط بیشتری با کسب وکار شما دارند.

بیشتر بخوانید:  با هدایای تبلیغاتی سطح فروش را افزایش دهید