اهدای سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی یکی از رایج­ ترین هدایا در بین شرکت­ ها و برندهای مختلف است. اما برای دریافت به موقع سررسید چه زمانی اقدام کنید؟ چه زمانی برای سفارش سررسید مناسب است که هدایا قبل از پایان سال به دست مشتریان برسد؟ ارسال به موقع سررسید باعث می­شود اثرگذاری شما به عنوانهر ساله در اواخر مهر یا اوایل آبان، تقویم رسمی سال بعد و فهرست مناسبت ها را منتشر می­شود. لذا چاپ سررسید قبل از این تاریخ امکان پذیر نیست. با این حال مشتریانی با سفارشات انبوه (بانک­ها، بیمه­ ها، شرکت­های صنعتی بزرگ و …) اغلب از شهریور و مهر هر سال، مقدمات سفارش خود را پیش بینی کرده و حتی فرایند طراحی فرمت صفحات و طراحی و ساخت جلد را آغاز می­کنند. با این حال، چاپ سررسید پس از اعلام تقویم رسمی کشور امکان­پذیر است.

اقدام زود هنگام این نوع شرکت ها برای سفارش سررسید به آنها این امکان را می دهد تا مناسب­ترین تولیدکننده سررسید را با توجه به شرایط خود پیدا کنند، با دقت کافی به طراحی و جزئیات سررسید خود بپردازند، هزینه ­های خود را کاهش دهند و در عین حال اطمینان حاصل کنند که سفارش در زمان دلخواه به آنان تحویل داده خواهد شد.

نمونه ای از سررسید تبلیغاتی

در صورتی که مقیاس بزرگ یا متوسط است و در عین حال مشخصات از پیش تعیین شده ای را برای سررسید تبلیغاتی مد نظر است از طرفی صاحب شرکت مایل است مدل سررسید خود را از میان مدل های سال جدید ارائه شده توسط تولید کنندگان انتخاب کند، بهتر است تا زمان رونمایی شرکت های بزرگ تولید کننده سررسید اختصاصی از مدل های خود صبر نماید. اغلب شرکت های تولید کننده سررسید معمولا هر ساله در اواخر آذر و یا اوایل دی ماه از مدل های جدید خود رونمایی می کنند. پس از رونمایی از مدل های جدید، با امکان مقایسه و بررسی گزینه ها بر اساس طراحی، کیفیت و قیمت پرداخته و در نهایت مدل و تولید کننده مورد نظر را انتخاب کرده تا سررسید در تاریخ مقرر در تیراژ و حجم سفارشی آماده گردد. ضمن اینکه باید به این نکته توجه شود که ساخت کلیشه و حک لوگو زمانبر بوده و برای افزایش کیفیت سفارش ها بهتر است در تاریخ مناسب به تولیدکنندگان سررسید مراجعه شود.

بیشتر بخوانید:  هدایای تبلیغاتی عید نوروز چه کاربردی دارد؟