هدایای تبلیغاتی به عنوان راهی برای جذب مشتری و راهی برای آگاهی از برند است. کم کم با پیدایش صنایع جدید و دست هایی تازه در فعالیت های کاری؛ ایده پردازی تبلیغاتی به سمت و سوی هدیه ها رفت و هدایای تبلیغاتی سر از بازار تجارت بیرون آوردند. هر روز هم شاهد خلاقیت های جدیدی در بین هدایای تبلیغاتی هستیم.
کمتر کسی انتظار داشت که هدایای تبلیغاتی از خودکار و تقویم به سمت ابزار های دیجیتالی، ست های تبلیغاتی برود. اما لازمه تجارت دیگر فقط مهارت نبود و به خلاقیت هم نیاز داشت. درست در همین حین، هدایای تبلیغاتی به بهترین روش برای جلب توجه مشتریان و معرفی برند های موفق، وارد میدان شدند.
ما قصد نداریم که هدایای تبلیغاتی در رقابت با سایر روش های تبلیغاتی باشند ولی از قدرت تاثیرگذاری این روش بر جذب مشتری نباید غافل شویم.

در انتخاب هدایای تبلیغاتی خاص باشید

امروزه استفاده از خودکار و تقویم های تبلیغاتی قدیمی شده است بنابراین بهتر است شما خلاقیتی در انتخاب هدایای تبلیغاتی خود باشید و یا به بهترین شکل و بسته بندی ارائه شود که در ذهن مشتری باقی بماند.
اگر به دنبال هدیه خاص هستید، از هدایای معمول و عرف بازار استفاده نکنید، به قول معروف شما هم از همان راهی که همه می روند، نروید! هدیه تبلیغاتی تان معرف شماست، حکم امضای کارتان را دارد؛ پس از اثر بزرگ آن بر معرفی برندتان غافل نباشید.

لازم نیست خیلی هم سخت بگیرید که از آن طرف بوم بیفتید! خاص بودن لزوما خلاقیت نمی خواهد! بله! درست متوجه شدید. هدیه خاص شما حتما لازم نیست عجیب ترین ظاهر و ابعاد ممکن را در قالبی هنری داشته باشد تا مفهوم خاص بودن را برساند!
استفاده از یک بسته بندی مناسب و رنگ هایی که با حرفه شما هماهنگی بیشتری دارند، نقش موثری در معرفی و ماندگاری برند شما دارد. اگر راهنمایی بیشتری می خواهید نمونه هدایای لوکس بانک ها و شرکت های نفتی را به یاد بیاورید.

بیشتر بخوانید:  خاص‌ترین هدیه روز خبرنگار

هدایای تبلیغاتی خاص نشانه از جسارت و شجاعت شما در استراتژی های بازاریابیتان دارد و با یک انتخاب درست، وقتی مخاطبانتان هدایای خاص شما را ببینند، سریعا آن را در ذهن ثبت کرده و حتی کاملا غیر ارادی شروع به تبلیغ برای برند شما می کنند، چگونه؟ کافیست با خودتان مرور کنید چندبار یک خودکار شکیل، لیوان، یا هر هدیه تبلیغاتی لوکس را دست همکار یا دوستانتان دیده اید و اسم و طرح لوگوی آن هدیه تبلیغاتی در ذهنتان همچنان باقی مانده است!