چندین مدل ست برای هدیه نوروز ۱۴۰۲

وجود انواع ست برای هدیه نوروز در بازار کار، انتخاب در این خصوص را آسان می‌کند. از سنت‌های کهن ما ایرانی‌ها می‌توان به هدیه دادن در مراسم باستانی نظیر عید نوروز اشاره کرد. این رسم زیبای هدیه دادن کوچک و بزرگ ندارد و همه می‌توانند با هدایای زیبا یکدیگر را شاد کنند. وجود خلاقیت و نوآوری در انتخاب هدیه‌های نوروزی بر زیبایی کار می‌افزاید.

الزامی برای هزینه‌های زیاد در خرید هدیه وجود ندارد، مهم تصویر زیبایی است که از ابراز محبت در قلب افراد ایجاد می‌کنید. یکی از مواردی که می‌توان در آن از هدیای تبلیغاتی نوروز برای جلب نظر، افزایش رضایت، حس همدلی و اعتماد استفاده کرد، محیط‌های کاری است. استفاده از ست هدیه نوروزی یک انتخاب عالی برای این منظور است؛ چرا که در انواع قیمت‌ها و طرح‌ها قابل سفارش بوده و برای هر سطح از مخاطب شامل کارکنان، مشتریان و حتی مدیران می‌توانید طرح‌های مناسبی انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید= ست مدیریتی تبلیغاتی چیست

چگونه با هدایای نوروزی مدیران را تحت تاثیر قرار دهیم؟

هدیه دادن در هر محیطی یک فضای صمیمی و دوستانه ایجاد می‌کند، به ویژه در محیط‌های کاری با انتخاب یک هدیه مناسب می‌توانید احساس ارزشمندی و نزدیکی را به همکاران و مدیران خود منتقل کنید؛ اما نکته مهم در این میان آداب هدیه دادن در محیط کار است؛ به ویژه وقتی قرار است که با انتخاب این هدیه، مدیران خود را تحت تاثیر قرار دهید.

توجه به شأن گیرنده هدیه و تهیه کادویی متناسب با جایگاه و شخصیت فرد از نکات بسیار مهمی است که نادیده گرفتن آن نه تنها باعث می‌شود هدیه شما توجه مدیر را جلب نکند، بلکه کاملا برعکس ارزش شما را پایین خواهد آورد. البته نیازی به هزینه‌های گزاف برای تهیه هدیه نیست، گاهی با کمی خلاقیت و نگاه هنرمندانه می‌توان هدایای بی نظیری را تهیه کرد.

در واقع بر خلاف تصور عموم، توصیه می‌شود هرگز به مدیران خود هدایای بسیار گران قیمت ندهید؛ چرا که ممکن است تلقی نادرستی از هدیه در ذهن مدیر ایجاد شود. به جای آن یک هدیه کاربردی و چند کاره مانند انواع ست برای هدیه نوروز را در نظر بگیرید؛ توصیه ما این است که از هدایای کاربردی در محیط‌های کار استفاده شود.  همچنین زمانی که قرار است به مدیر اداره و سازمان خود هدیه دهید، اهدای گروهی هدیه اثربخشی بیشتری خواهد داشت. پس از انتخاب هدیه مناسب، از دیگر آداب لازم در زمان اهدای هدیه استفاده از هر دو دست در تقدیم آن به فرد مقابل است. لبخند زدن در زمان هدیه دادن را فراموش نکنید. محبت خود را با یک لبخند گرم و صمیمی تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید:  ست مدیریتی چیست و چه کاربردی دارد؟

ست مدیریتی چند تکه

انواع ست برای هدیه نوروز ۱۴۰۲

نوروز برای تمام ایرانیان حال و هوای خاصی دارد. سنت‌های زیادی وجود دارد که با آمدن بهار به آن عمل می‌شود. یکی از زیباترین سنت‌ها هدیه دادن به یکدیگر است. در سال‌های اخیر انواع ست برای هدیه نوروز رواج زیادی پیدا کرده است. این ست‌ها علاوه بر زیبایی، خلاقانه و کاربردی نیز هستند. به همین دلیل گزینه‌ای مناسب برای کادو دادن در زمان عید نوروز به شمار می‌روند.

انوع مختلفی از ست هدیه نوروزی وجود دارد که بر اساس بودجه‌ مورد نظرتان و نوع مخاطبان خود، می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. برای فرزندان، دوستان و در محیط‌های کار می‌توانید برای خرید بهترین کادو های عید نوروز، این ست‌های نوروزی را در نظر داشته باشید. در ادامه به معرفی چندین ست و هدیه جذاب و مناسب برای عید نوروز می‌پردازیم که در میان دیگر ست‌ها محبوبیت بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید = سررسید ارگانایزر چیست

ست رومیزی مدیریتی

ست‌های رومیزی مدیریتی یک هدیه بی‌نظیر و کاربردی برای مدیران شرکت‌ها است. این ست‌ها بسیار کاربردی بوده و برای نظم‌دهی به سطوح میز، مورد استفاده قرار می‌گیرند. تنوع مدل‌های ست اداری و مدیریتی بسیار زیاد است، به همین دلیل به آسانی می‌توانید یک ست را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. این ست‌ها در دو شکل چند تکه و یک تکه طراحی می‌شوند. از ست‌های رومیزی یک تکه بیشتر برای میزهای کوچک استفاده می‌کنند. قیمت این ست‌ها نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر چه تعداد تکه‌های به کار رفته در ست اداری بیشتر باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. این ست‌ها را هم به پرسنل و هم به مدیران می‌توان هدیه داد.

بیشتر بخوانید:  آتش تبلیغ رقبا را با کپسول آتش نشانی مهار کنید

ست فیروزه

در بین انواع ست هدیه نوروزی، ست‌های فیروزه از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار هستند. این ست‌ها به عنوان هدیه‌های مناسب سازمانی قابل استفاده‌اند. این هدایا در دسته هدایای نفیس طبقه‌بندی می‌شوند و طرفداران بسیار زیادی دارند. زیبایی و چشم‌نوازی ست‌های فیروزه، تاثیرگذاری هدیه را دو چندان خواهد کرد. دکوراسیون محیط کار و منزل با استفاده از ست فیروزه و ظروف فیروزه‌کوبی شده، چند برابر می‌شود. با توجه به وجود اجناس فیک و تقلبی در این خصوص بهتر است تا از مراکز معتبر و شناخته شده برای خرید این ست‌های نفیس اقدام کند.

مجموعه نوبل گیفت یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در زمینه فروش هدایای تبلیغاتی و ست‌های کادویی در کشور است. تجربه و رزومه موفق و درخشان نوبل گیفت در طی ۱۰ سال فعالیت بهترین ضمانت در کیفیت محصولات ما به شمار می‌رود. برای خرید و استعلام قیمت و نحوه ارسال می‌توانید با کارشناسان ما در نوبل گیفت تماس بگیرید.

ست میناکاری

برای خرید بهترین کادوی عید نوروز ست‌های میناکاری یک گزینه بسیار عالی خواهد بود. این ست‌ها تلفیقی از هنر و آتش و خاک هستند. در این هنر، عمدتا از قلم سفید استفاده می‌شود. ست‌های میناکاری شده در بسیاری از مناطق ایران تولید می‌شود و میناکاری‌های اصفهان از شهرت بیشتری برخوردار است.

به عنوان یکی از انواع ست برای عید نوروز می‌توان به قلمدان و گلدان‌های میناکاری اشاره کرد. این ست‌ها به ویژه به عنوان ست هدیه نوروزی برای مدیران ارشد کاربرد دارد. بشقاب‌های میناکاری شده نیز یک انتخاب منحصر به فرد و زیبا برای هدیه دادن است. علاوه بر موارد گفته شده ساعت‌های میناکاری شده‌ زیبایی در بازار در دسترس است که می‌تواند هدایای بسیار شیک و خاصی باشد. البته تنها مورد استفاده از این ست‌ها عید نوروز نیست، بلکه در هر مناسبتی می‌توان از ست‌های میناکاری شده به عنوان هدیه استفاده کرد.

بشقاب مینا کاری

ست کتاب نفیس

کتاب‌ها همیشه هدایای نفیس و ارزشمندی هستند. فارغ از قیمت و بهایی که برای خرید یک کتاب صرف می‌شود، ذات کتاب همیشه ارزشمند و محترم است؛ به همین خاطر یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای هدیه دادن به ویژه در عید نوروز به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:  چهار دیدگاه که نقش اساسی هدایای تبلیغاتی را تعیین می‌کند.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که عنوان نفیس را به خاطر ویژگی‌ها و کیفیت ظاهری کتاب به آن می‌دهند و بیشترین کاربرد کتاب‌های نفیس برای هدیه دادن است. اگر در بین انواع ست برای عید نوروز کتاب نفیس را انتخاب کردید، کتاب‌های خط نستعلیق در میان دیگر گزینه‌ها، انتخاب بهتری خواهد بود؛ چرا که هنر خوشنویسی ایرانی را نیز در دل خود نهفته دارند. دیوان حافظ، شاهنامه فردوسی و قرآن‌های نفیس از گزینه‌های پیش رو برای انتخاب هدیه نوروزی اداری هستند؛ چرا که با فرهنگ ایرانی نیز پیوندی محکم دارند.

ست پذیرایی

یکی دیگر از ست‌های مناسب برای هدیه دادن در نوروز ۱۴۰۲ ست‌های پذیرایی است. این ست‌ها از تنوع بالایی برخوردار بوده و در انوع اداری و خانگی قابل سفارش است. اقلام مختلفی در ست‌های پذیرایی قرار دارند که با توجه به نوع مخاطب و میزان بودجه قابل تغییرند. طبیعی است قیمت این ست‌ها نیز بر اساس تعداد قطعات و جنس آن‌ها متفاوت خواهد بود. این ست‌ها نیز در گروه خرید بهترین کادو عید نوروز قرار می‌گیرند که با توجه به سنت دیدوبازدید در این عید باستانی، هدایای کاربردی هستند و حسن توجه و سلیقه شما را به گیرنده نشان می‌دهند.

سخن پایانی

سنت هدیه دادن یک رسم کهن ایرانی است که هدف آن برقراری دوستی و مودت بین افراد مختلف است؛ ایرانی‌ها از هر مناسبتی برای اهدای هدیه و نشان دادن توجه و علاقه خود استفاده می‌کنند. عید باستانی نوروز یکی از این مناسبت‌هاست؛ انتخاب یک هدیه مناسب که هم شأن و سلیقه گیرنده در آن رعایت شده باشد و هم متناسب با بودجه خریدار باشد، کاری چالش‌برانگیز به نظر می‌ردسد؛ اما انواع ست برای هدیه نوروز، کار انتخاب کادو را راحت می‌کند. در این مقاله انواع مختلفی از این ست‌ها معرفی شد که کار انتخاب را برای شما ساده‌تر کنیم. اگر برای مدیران شرکت یا همکاران خود قصد تهیه هدیه دارید، می‌توانید همین حالا با کارشناسان فروش ما در نوبل گیفت تماس بگیرید و راهنمایی‌های تکمیلی را دریافت کنید.