چه چیزی باعث می‌شود یک شرکت، به یک شرکت خوب و یک شرکت خوب به یک شرکت بهتر تبدیل شود؟ شاید پاسخ به این سؤال افزایش کیفیت مهارت در زمینه شغلی آن شرکت باشد. مسئولیت برنامه‌ریزی برای آموزش مهارت‌های مختلف بر عهده مدیران است.

در واقع، مدیر یک فردی با رتبه برتر در یک سازمان است. او هم یک کارمند است اما نه یک کارمند معمولی، او مسئولیت قابل‌توجهی در شرکت دارد. مسئولیت‌های خاص یک مدیر ممکن است از یک شرکت به شرکت دیگر کمی متفاوت باشد، اما به‌طورکلی، این فرد مسئول موفقیت یا شکست نهایی سازمان است و اگر شرکت را یک صفحه شطرنج در نظر بگیریم مدیر نقش وزیر را ایفا می‌کند که مهره بسیار مهمی است. ازاین‌رو برای قدردانی از کسی که نقش مهمی در پیشرفت شرکت دارد، باید هدیه‌ای درخور و شایسته در نظر گرفت.

در دنیای امروز که تنوع هدایای تبلیغاتی روزبه‌روز بیشتر و بهتر می‌شود می‌توان به ست مدیریتی تبلیغاتی اشاره کرد. ست‌های تبلیغاتی از کنار هم چیدن چند وسیله ضروری تشکیل می‌شوند و تنوع بارزه اصلی این ست‌ها است. شما می‌توانید بنا بر سلایق مختلف مدیران ست‌هایی از قبیل ست‌های دیجیتال، کیف و کمربند، جاکلیدی و جاکارتی، خودکار و روان‌نویس و…در میان هدایای مدیریتی پیدا کنید.

ما در این مقاله در مورد این ست‌ها خواهیم گفت؛ اینکه چه مزایایی دارند و شامل چه چیزهایی می‌شوند؟ در چه موقعیت‌هایی بهتر است از آنها استفاده کرد؟ پس با ما همراه باشید.

برای سفارش و خرید ست مدیریتی تبلیغاتی کلیک کنید.

ست فلاسک و اسپیکر

ست مدیریتی تبلیغاتی چیست؟

خلاقیت در همه حیطه‌های زندگی ما نظیر زندگی شغلی می‌تواند سودمند باشد. چون قدرتی بیش از حد تصور به ما می‌دهد. حتی نوع هدیه‌ای که قرار است با استفاده از آن نوع حوزه شغلی خود را به دیگران معرفی کنید باید خلاقانه باشد و ست‌های مدیریتی می‌تواند یک هدیه خلاقانه باشد.

بیشتر بخوانید:  ۱۰ انتخاب برای هدیه خلبان

درواقع ست‌های مدیریتی یکی از ابزارهای مهم و ملموس برای بازاریابی هستند که معمولاً با لوگو یا پیام شرکت یا ارگان مربوطه ارائه می‌شوند. آنها برای تبلیغ یک شرکت، تصویر شرکت، برند یا پیام آن سازمان در نمایشگاه‌های تجاری، کنفرانس‌ها و کمپین‌های بازاریابی به دیگران اهدا می‌شوند.

می‌توان گفت این هدایا نقش پل ارتباطی بین مدیران شرکت را ایفا می‌کنند و این روابط می‌تواند مناسب‌ترین فرصت برای یادگیری یا آموزش درس‌هایی درباره بخش‌های مهم کاری باشد. هدایایی مثل ست معمولاً ظاهری شکیل و زیبا دارند تا اثرگذاری بیشتری در جلب نظر افراد داشته باشند.

هدف از تدارک هدایای تبلیغاتی درخور مدیران چیست؟

 در دنیای تجارت اصلی وجود دارد که می‌گوید: ” چیزی به دست نمی‌آوریم مگر اینکه آن را به دیگران پیشنهاد دهیم”. هدف اصلی دادن هدایای در خور و شایسته به مدیران هم بر اساس همین اصل پیش می‌رود که این هدایا پل ارتباطی بین افراد در حیطه کاری‌شان باشد و بتوانند در ذهن مدیران ماندگار شوند.

 با ترغیب مدیران برای ارتباط می‌توانیم با دنیای جدید کاری آنها آشنا شویم تا دنیای جدید کاری خودمان را بسازیم. به‌طورکلی هدف اصلی پیشرفت شرکت است و پیشرفت شرکت رابطه مستقیم با ارتباطات دارد. در دنیای امروز یکی از اصول ارتباطات هم تبلیغ و معرفی شرکت است و یکی از ابزارهای تبلیغ، هدیه دادن به مدیران، کارمندان و مخاطبان است. در این میان هدیه دادن به مدیران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از همین رو کیفیت و شکیل بودن هدایا همیشه جز اولویت‌های هدایای تبلیغاتی بوده و هست.

بیشتر بخوانید: پاوربانک تبلیغاتی چیست

اجزای ست مدیریتی شامل چیست؟

در اجزای ست مدیریتی علاوه بر درنظرگرفتن کیفیت و زیبا بودن هدیه باید کاربردی بودن آن کادو هم در اولویت قرار بگیرد. این ست‌ها به طور تقریبی باید مورداستفاده روزانه قرار بگیرند و جنبه فانتزی نداشته باشند. در زیر به چند نمونه از این ست‌های کاربردی مدیریتی که در نوبل گیفت هم موجود هستند اشاره خواهیم کرد.

  • ست مدیریتی سه‌تکه شامل: پاوربانک، فلش و سررسید
  • ست مدیریتی چرمی نفیس شامل: خودکار، روان‌نویس همراه با فلش و جا‌کلیدی و جاکارتی چرمی
  • ست مدیریتی چرمی چندتکه شامل پاوربانک، فلش، جا کلیدی، جا کارتی چرمی، شارژر فندکی و کابل چندمنظوره
  • ست مدیریتی ساعت دار شامل کیف پول، خودکار و خودنویس، ساعت مچی
  • ست مدیریتی دیجیتال شامل: پاوربانک تبلیغاتی و چند کابل چندمنظوره
  • ست مدیریتی شیک شامل: بطری عطر، ساعت رومیزی و پاوربانک
  • ست مدیریتی جدید شامل: هدفون، روان‌نویس و فلش
  • ست مدیریتی شامل: فلاسک، عطر و خودکار
  • ست مدیریتی شامل: فلاسک و سفارش فلش مموری تبلیغاتی
بیشتر بخوانید:  بهترین هدایای تبلیغاتی بیمه| هدیه تبلیغاتی برای دفاتر و شرکت‌های بیمه

ست هدیه مدیریتی

 از ست مدیریتی تبلیغاتی در چه مواقعی استفاده می‌شود؟

ما بهترین تصمیم را زمانی می‌گیریم که به نیازهایمان توجه کنیم و یکی از نیازهای اساسی شرکت معرفی آن به دیگران است؛ بنابراین از هر زمان و موقعیتی برای تبلیغ شرکت و شناساندن آن به دیگران باید بهره گرفت. به طور مثال نمایشگاه‌های بین‌المللی جایی است که شرکت‌ها می‌توانند در قالب هدایای تبلیغاتی اهداف شرکت خود را به دیگران معرفی کنند و یا کمپین‌های مختلف بازاریابی نیز یکی از این موقعیت‌های مهم است.

 حتی در مناسبت‌هایی مثل اعیاد و جشن‌ها و مناسبت‌های رسمی می‌توان زمان را غنیمت شمرد و از ست مدیریتی برای هدیه دادن به مدیران شرکت‌های مختلف استفاده کرد. در جشنی مثل عید نوروز شرکت‌ها می‌توانند با تهیه ستی مدیریتی در قالب هدایای تبلیغاتی نوروزی در کنار اینکه این جشن را به مدیران تبریک می‌گویند ارتباطی با آنها ایجاد کنند. یا می‌توانند بنا بر نوع فعالیت شرکت خود گردهمایی ترتیب دهند و از مدیران قدردانی کنند.

بیشتر بخوانید: هدیه دادن بر اساس تیپ شخصیتی افراد

مزایای استفاده از ست مدیریتی

مزایای استفاده از ست مدیریتی جهت هدیه دادن به مدیران شامل موارد زیر است:

  • هزینه مناسبی که می‌توان برای تهیه این هدایا پرداخت کرد.
  • ارزش معنوی این هدایا یکی از مزیت‌های ست‌های مدیریتی است. در واقع وقتی به کسی هدیه می‌دهیم برای ما قابل‌احترام و باارزش است و زمانی که فرد مقابل این را درک کند احساس خوشایندی خواهد داشت.
  • انعطاف‌پذیری در تنوع ست‌ها؛ واقعاً با یک بودجه محدود می‌توانید هدیه مناسب تهیه کنید و بر جذب بازار هدف خودتان سرمایه‌گذاری کنید.
  • ماندگاری تصویر برند و شرکتتان در ذهن مخاطبان و مدیران
  • ایجاد انگیزه در مدیران برای برقراری ارتباط در حوزه کاری
  • افزایش شناخت و آگاهی از حوزه کاری شرکت و یا ارگان در مدیران دیگر
  • برقراری رابطه دوستانه و همکاری با دیگر شرکت‌های همکار یا غیر همکار
  • کاربردی بودن این ست‌ها برای کسانی که از آنها استفاده می‌کنند
  • جز هدایای شیک و مناسب بشمار می‌آیند
بیشتر بخوانید:  چهارنکته استفاده موثر از هدایای تبلیغاتی تجاری

جمع‌بندی

در این مقاله به معنای ست مدیریتی پی بردید. با انواع این ست‌ها برای مدیران شرکت و سازمان‌ها آشنا شدید. اینکه چرا باید به مدیران هدیه داد؟ مزایای سرمایه‌گذاری برای این‌گونه هدایا چیست؟ در نهایت به این نتیجه رسیدیم ست‌های مدیریتی که یکی از هدایای تبلیغاتی است به پیشرفت شغلی ما کمک خواهد کرد و ما برای معرفی شرکت و کسب کارمان می‌توانیم از آنها بهره ببریم. اگر سؤال و یا مسئله‌ای در این مورد (ست مدیریتی تبلیغاتی) دارید حتماً آن را با ما در میان بگذارید تا در اولین زمان ممکن پاسخ‌گوی شما باشیم.

بیشتر بخوانید = سررسید ارگانایز چیست