سررسید ارگانایزر چیست؟

اگر می‌خواهید بدانید که سررسید ارگانایزر چیست ، در پاسخ می‌توانیم بگوییم به نوعی سررسید که از متریال مرغوب و باکیفیتی ساخته شده و جلد و صحافی منحصر به فردی دارد؛ ارگانایزر گفته می‌شود. این نوع سررسید نسبت به انواع دیگر این محصول قیمت بیش‌تری داشته و از ویژگی‌های خاص و فوق‌العاده‌ای برخوردار است. همچنین دارای طراحی شیک و زیبایی بوده و مجهز به جلدی از جنس چرم است.

در سررسید ارگانایزر، کاغذ کرم یا سفید اعلا مورد استفاده قرار گرفته و معمولا این محصول در ابعاد ۱۸×۲۵ تهیه می‌شود. به طور کلی سررسید ارگانایزر بر خلاف سررسید وزیری، با چسب و دوخت تولید نشده و صحافی آن به صورت کلاسوری صورت می‌گیرد. همچنین می‌تواند مجهز به جای اکسسوری، لوازم تحریر یا ماشین حساب بوده و قابلیت‌های متنوع و گوناگونی را ارائه دهد.

این سررسید مجهز به قفل، مگنت یا کش است و با استفاده از چرم‌های مرغوب تهیه می‌شود. همچنین به دلیل برخورداری از جلدی سخت و محکم می‌تواند تا سال‌ها مورد استفاده قرار گرفته و طول عمر بالایی داشته باشد. بنابراین شما عزیزان می‌توانید برگه‌های جدیدی تهیه کرده و آن‌ها را جایگزین برگه‌های قدیمی کنید. همچنین می‌توانید برای اول یا آخر سررسید ارگانایزر از لت‌های رنگی استفاده کرده و بخش‌های مورد نظرتان را علامت‌گذاری کنید.

ویژگی‌های یک سررسید ارگانایزر

اکنون که می‌دانید سررسید ارگانایزر چیست شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول آشنا کرده و اطلاعات شما را در زمینه انتخاب بهتر سررسید ارگانایزر افزایش می‌دهیم.

نوع صحافی

سررسید تبلیغاتی ارگانایزر از لحاظ صحافی به دو صورت کلاسوری و زونکنی موجود بوده و برگه‌های آن از قابلیت کم یا زیاد شدن برخوردار هستند. این برگه‌ها از طریق ۶ یا ۴ قفل به جلد سررسید متصل شده و پانچ می‌شوند. بدین ترتیب باعث باز و بسته شدن راحت‌تر سررسید شده و از آسیب دیدن صحافی جلوگیری می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید سررسید ارگانایزر را جایگزین کلاسور کرده و آن را برای رشته تحصیلی یا شغل خود مورد استفاده قرار دهید.

بیشتر بخوانید:  هدایای تبلیغاتی، تمام کننده تبلیغات شما در نمایشگاه

نوع کاغذ

شما می‌توانید تعداد کاغذ‌های این نوع سررسید را به راحتی تغییر داده و کاغذ‌های جدیدی را از طریق قفل‌های متحرک به جلد متصل کنید. بنابراین سررسید ارگانایزر را تا مدت‌ها مورد استفاده قرار داده و از قابلیت‌های متعدد آن نهایت استفاده را داشته باشید. با تمام شدن برگه‌های ارگانایزر نیز می‌توانید برگه‌های جدیدی خریداری کرده و آن‌ها را جایگزین کنید. همچنین  لوگو یا نام برند خود را با بهترین کیفیت در تمام صفحات به چاپ رسانده و سررسید ارگانایزر را شخصی‌سازی کنید.

نوع جلد و جنس آن

ترمو، بهترین جنس برای تهیه جلد سررسید ارگانایزر بوده و به دلیل دوام و ماندگاری مناسب خود از قیمت بیش‌تری برخوردار است. گالینگور نیز پوششی از جنس PVC بوده و به دلیل لمینت شدن روی یک لایه کاغذ، برای جلد این نوع سررسید انتخاب بسیار مناسبی است. گالیگنور نسبت به ترمو قیمت کم‌تری داد و می‌تواند انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای باشد. همچنین تنوع بالایی در طرح و رنگ‌های خود داشته و بسیار محبوب و پرطرفدار است. از طرفی چرم مصنوعی از تنوع مناسبی برخوردار بوده و انتخاب بسیار خوبی برای صحافی جلد ارگانایزر محسوب می‌شود. همچنین نسبت به چرم طبیعی قیمت کم‌تری داشته و از گالینور اندکی گران‌تر است.

طراحی مربوط به جلد

شما عزیزان می‌توانید طراحی خاص و متفاوتی را برای جلد ارگانایزر خود در نظر داشته باشید. برای مثال می‌توانید از طریق برش‌های خاص، جیب‌های کوچکی طراحی کرده و آن‌ها را برای قرار دادن کارت‌های اعتباری، خودکار تبلیغاتی و… مورد استفاده قرار دهید. همچنین در قسمت داخلی سررسید، بخشی را برای قرار دادن ماشین حساب در نظر بگیرید. طراحی جلد سررسید ارگانایزر دارای تنوع زیادی بوده و متشکل از طرح و رنگ‌های گوناگون است. بنابراین در طراحی این بخش، سلیقه مشتری و کاربری محصول از اهمیت بالایی برخوردار و این موضوع نیازمند دقت و توجه ویژه‌ای است.

بیشتر بخوانید:  کدام هدایای تبلیغاتی برای وب‌سایت‌ها و صنایع دیجیتال مناسب‌اند؟

ابعاد

حال ممکن است این سوال برای شما ایجاد شده باشد که ابعاد سررسید ارگانایزر چیست . در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این نوع سررسید دارای ابعاد مختلفی بوده و در اندازه‌های گوناگونی به تولید می‌رسد. کوچک‌ترین ارگانایزر در ابعاد ۱۷×۱۲ و بزرگ‌ترین سررسید در ابعاد ۲۴×۱۷ قابل سفارش است.

بیشتر بخوانید: ست مدیریتی تبلیغاتی چیست

آیا می‌توان سررسید ارگانایزر را به صورت اختصاصی تولید کرد؟

اکنون که می‌دانید سررسید ارگانایزر چیست و چه کاربری دارد شما را برای تولید سررسید اختصاصی راهنمایی کرده و اطلاعات شما را در این زمینه افزایش می‌دهیم. به طور کلی سررسید اختصاصی دارای ویژگی‌ها، طراحی و مشخصات مورد نظر شما است و بر اساس مدل خاصی که در ذهن شماست به تولید می‌رسد. این نوع سررسید به صورت اختصاصی برای برند یا مجموعه شما تهیه شده و در تعداد دلخواه قابل سفارش است. بنابراین سررسید ارگانایزر به راحتی در تیراژ‌های بالا به تولید رسیده و تمام بخش‌های آن مطابق با سلیقه شما طراحی می‌شود.

می‌توانید با توجه به سلیقه خود تعداد لت‌های سررسید را کم یا زیاد کرده و طراحی صفحات یا حتی خط‌ها را تغییر دهید. همچنین می‌توانید با به کارگیری برند یا لوگوی مورد نظرتان، به تبلیغ مجموعه خود کمک کرده و حتی با توجه به سلیقه خود از اشعار یا جملات زیبا استفاده کنید.

در واقع شما می‌توانید با استفاده از اقلام موجود در ست مدیریتی سررسید را مطابق با سلیقه خود طراحی کرده و آن را به دیگران هدیه دهید. برای مثال ارگانایزر را مجهز به روان‌نویس، کیف پول، پاوربانک، جاکارتی، فلش و… کرده امکانات خاص و ویژه‌ای را در اختیار افراد مورد نظرتان قرار دهید. استفاده از ست مدیریتی تبلیغاتی باعث بهبود کیفیت سررسید شده و آن را برای هدیه دادن مناسب می‌کند.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با انواع هدایای تبلیغاتی مهندسی

با توجه به اهمیت طراحی، جلد‌سازی، چاپ لت گلاسه و… در زمانی مناسب نسبت به سفارش سررسید اقدام کرده و ارگانایزر خود را با دقت و کیفیتی مطلوب دریافت کنید. بدین ترتیب می‌توانید محصول خود را در موعد مقرر تحویل گرفته و از قابلیت‌ها و ویژگی‌های متعدد آن بهره‌مند شوید.

نقش سررسید ارگانایزر در برندسازی

هدایای تبلیغاتی از جمله سررسید می‌توانند نقش خوبی در برندینگ داشته باشند. از طریق این روش، محصولات و خدمات مورد نظر شما به راحتی به مشتری معرفی شده و به فروش می‌رسند. همچنین در افزایش اعتبار مجموعه نقش داشته و شما را به روشی صحیح تبلیغ می‌کند‌. از این رو می‌توانید برند یا لوگوی تجاری خود را در تک تک صفحات مورد استفاده قرار داده و توجه مخاطبان خود را جلب کنید. همچنین می‌توانید ارزش و اعتبار بالایی به کارتان بدهید و در بیش‌تر دیده شدن بیزینس خود موثر باشید.

سخن پایانی

در این مطلب به سوال سررسید ارگانایزر چیست پاسخ و اطلاعات شما را در زمینه اهمیت طراحی و تولید این محصول افزایش دادیم. در پایان پیشنهاد می‌کنیم با اختصاصی کردن سررسید ارگانایزر و پیاده‌سازی ویژگی‌های مورد نظرتان، در برندینگ‌سازی موثر بوده و به توسعه تجارت یا کسب و کار خودتان کمک کنید.