گاهی اوقات مدیران از تقویم تبلیغاتی به عنوان بازاریابی موثر استفاده نمی کنند و این یک اشتباه بزرگ است. چرا که تقویم های تبلیغاتی جزو هدایای تبلیغاتی چند منظوره می باشند که نه تنها نام تجاری شما را تقویت می کنند بلکه به شما اجازه می دهند تا خودتان را بیان کنید.
تقویم تبلیغاتی بیش از یک روش بازاریابی و تبلیغاتی است، این یک سرمایه گذاری کوچک است که می تواند راهی طولانی برای بازاریابی کسب و کار شما و تقویت روابط مشتری باشد؛ زیرا اهدای تقویم رومیزی97 راهی برای قدردانی از مشتری است. زمانی که در پایان سال یک تقویم سفارشی با لوگو و اطلاعات تماس شرکت خود را برای مشتریان خود، شرکت ها و سازمان های دیگر ارسال می کنید در واقع یک هدیه معنادار به آن ها تقدیم کرده اید و نام تجاری خود را گسترش داده اید.

ست تبلیغاتی 2 تکه
استفاده از تقویم رومیزی یک راه مقرون به صرفه، موثر و آسان برای برقراری ارتباط با مشتریان قبلی است. اگر همکاری شما با مشتریان قدیمی خود قطع شده است، اهدای یک تقویم رومیزی با طرح جذاب و کیفیت عالی به آن ها می تواند قدم مناسبی برای شروع همکاری دوباره باشد؛ زیرا با تقدیم همچین هدیه ای در طول روز چندین بار برند شرکت تان را به آن ها یادآوری می کنید و در تمام مواقعی که مصرف کنندگان از تقویم رومیزی تبلیغاتی شرکت شما استفاده می کنند با لوگو و اطلاعات تماس برندتان روبرو می شوند که این باعث می شود شما فراموش نشوید و در طول حداقل یک سال در خاطر آن ها بمانید.

بیشتر بخوانید:  بهترین هدایای تبلیغاتی صنعتی برای کسب‌وکار

یکی دیگر از دلایل مهم برای هدیه دادن تقویم رومیزی تبلیغاتی آن است که در اغلب مواقع منجر به خلق مشتری جدید می شود. مردم تمایل دارند از تقویم رومیزی در میز محل کار و یا حتی در خانه خود استفاده کنند. شما با تقدیم یک تقویم رومیزی می توانید اطمینان حاصل کنید که لوگوی شما شرکت شما در طول سال در مقابل چشم گیرنده، سایر مشتریان بالقوه و هرکسی که وارد آن محیط می شود قرار دارد. به علاوه، وقتی آن ها تقویم شما را روی میز کار خود قرار می دهند باعث می شود ارباب رجوعی که به آن ها مراجعه می کنند و اطراف را نگاه می کنند، یک تقویم رومیزی با برند، محصولات و خدمات شرکت شما ببینند که ممکن است این موضوع به یک گفت و گو درباره شرکت شما منجر شود و مشتریان جدیدی برای شما خلق کند.

برندسازی نیز یکی دیگر از مزایای اهدای تقویم رومیزی تبلیغاتی است. زمانی که کارکنان شرکت های دیگر از تقویم رومیزی با برند شما استفاده می کنند به معنای تایید برند شما است و نشان دهنده ارتباط دو شرکت با یکدیگر است.
برندسازی برای کارکنان داخل شرکت نیز انجام می شود. ممکن است کارکنان لوگو و شعار شرکت خود را به یاد نداشته باشند یا فقط برنامه های مهم را به خاطر بسپارند، با هدیه دادن یک تقویم رومیزی تبلیغاتی به کارکنان داخلی می توانید لوگو و شعار شرکت خود را در ذهن آنان تقویت کنید. به علاوه، تقویم ها راه های عالی برای برقراری ارتباط با رویدادهای مهم شرکت هستند.

بیشتر بخوانید:  تاثیر عرضه هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه تخصصی