با استفاده از ایده برای تبلیغات نمایشگاهی می‌توان مشتریان بیشتری به دست آورد و مشتریان قدیمی را وفادار خود کرد. برای این هدف کافی است در نمایشگاه‌های مختلف حضور داشته باشید. تعدادی از آن‌ها تخصصی حوزه شما هستند؛ اما بعضی از آن‌ها عمومی‌تر بوده و افراد مختلفی در آن حضور پیدا می‌کنند که شرکت در آن‌ها می‌تواند به آگهی از برندتان بیشتر کمک کند.

در این مقاله قصد داریم درمورد هدایایی صحبت کنیم که از آن‌ها می‌توانید برای تبلیغ برند و کسب‌وکارتان در نمایشگاه‌ها استفاده کنید. این مطلب را تا انتهای آن بخواهید تا از نکاتی که کمک می‌کند اثرگذاری این کار بیشتر شود، آگاه شوید.

برای مشاهده و سفارش انواع هدایای نمایشگاهی کلیک کنید.

نمونه هدایای تبلیغاتی جذاب نمایشگاهی

تاثیر هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه

شاید قصد دارید در نمایشگاه‌های مختلف شرکت کنید تا افراد بیشتری با شما آشنا شوند. در این مکان‌ها برای جلب نظر مشتریان یا همکارانی که به آن‌جا سر می‌زنند، هدیه‌هایی که روی آن‌ها نشانی از سازمانتان وجود دارد، می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند. افراد علاقه زیادی دارند هدیه دریافت کنند. در این محل می‌توانید با دادن کالاهای رایگان نظر آن‌ها را به برندتان جلب کنید.

شما با دادن هدایا به افراد در نمایشگاه‌ها، خودتان را به‌صورت مثبت به دیگران معرفی می‌کنید و در ذهنشان ماندگار می‌شوید. گاهی اوقات افرادی که از مقابل غرفه‌تان رد می‌شوند، مشتریان شما نیستند؛ اما با این اقدام ممکن است به شما توجه کنند و در آینده به یکی از مشتریان شما تبدیل شوند.

معرفی هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

اگر می‌خواهید برای نمایشگاه‌هایی که در آن شرکت می‌کنید، هدایای تبلیغاتی تهیه کنید، گزینه‌های انتخابی نامحدود است. با این‌حال، تعدادی از پرتکرارترین آن‌ها را برایتان معرفی می‌کنیم. این محصولات جزو هدیه‌هایی به شمار می‌روند که در زندگی روزمره قابل استفاده هستند.

بیشتر بخوانید:  کدام هدایای تبلیغاتی برای وب‌سایت‌ها و صنایع دیجیتال مناسب‌اند؟

کلاه

کلاه از جمله ایده‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود که کاربردی است و نظر افراد را به خود جلب می‌کند. شما می‌توانید برای بیشتر شناساندن خودتان به مخاطب از آن کمک بگیرید. ست تبلیغاتی که روی آن لوگوی کسب‌وکارتان را بچسبانید و به به دیگران تقدیم کنید. کلاه‌ها انواع مختلفی دارند و بعضی از آن‌ها تنها برای یک جنسیت در نظر گرفته شده‌اند. هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه داشته باشید تا بودجه شما هدر نرود.

خودکار

تکنولوژی هر روز بخش بزرگ‌تری از زندگی ما را می‌گیرد؛ باوجود آن، بعضی از وسایل هیچ جایگزینی ندارند؛ خودکار و روان نویس از جمله آن‌ها هستند. شما می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان ایده برای تبلیغات نمایشگاهی استفاده کنید و به افرادی که به غرفه شما، مراجعه می‌کنند هدیه دهید. برای سفارش حجم بالایی از خودکار تبلیغاتی، می‌توانید روی فروشگاه اینترنتی نوبل گیفت، حساب ویژه‌ای باز کنید.

جاکلیدی

به دیگران جاکلیدی هدیه دهید که همیشه با آن سروکار دارند. با این کار، هر روز نام برندتان در دستان آن‌ها است و اگر در جایی نام شما را بشنوند یا ببینند، دیگر با آن غریبه نیستند. می‌توان انتظار داشت که با این کار، وفاداری مشتریانتان هم بیشتر از قبل شود.

ساعت

سوال «ساعت چند است؟» هر روز پرسیده می‌شود؛ اما چه می‌شود اگر افراد با هر بار دیدن ساعت، با نام شما مواجه شوند؟ شما می‌توانید در نمایشگاه‌ها، ساعت را به دیگران هدیه دهید. یکی از وسایل کاربردی که در زندگی روزمره همه افراد حضور دارد.

ساک دستی

چند وسیله را که در زندگی روزمره برایتان کاربرد دارند، نام بردیم؛ اما آن‌ها تنها ایده برای برگزاری نمایشگاه نبودند و شما می‌توانید از ساک‌ دستی تبلیغاتی هم که هر روز با هدف‌های مختلفی استفاده می‌شوند، کمک بگیرید. همیشه افراد وسایلی دارند که بخواهند در ساک بگذارند. شما می‌توانید تبلیغاتتان را روی آن‌ها انجام داده و در اختیار دیگران قرار دهید. شما می‌توانید در نوبل گیفت مدل‌های مختلفی از ساک دستی را مشاهده و برای استفاده در تبلیغات برندتان آن‌ها را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:  خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی فانتزی

فلاسک

دنیای تبلیغات محدود نیست. بعضی‌ها علاقه فراوانی به چای و نوشیدنی‌های دیگر دارند و شما می‌توانید از این ویژگی آن‌ها استفاده کرده و آن را به ایده‌ برای تبلیغات نمایشگاهی تبدیل کنید. از فلاسک‌ها کمک بگیرید که وسیله‌ای مناسب برای نگهداری انواع نوشیدنی‌هاست و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد.

درمورد ایده هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی صحبت کردیم؛ در ادامه، به چند نکته هم اشاره می‌کنیم تا بتوانید با توجه به آن‌ها هدیه‌های مناسبی تهیه کنید و به دست اشخاصی برسانید که مایلید با شما بیشتر آشنا شوند.

فلاسک دیجیتال که به بعنوان هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی مورد استفاده است

نکات مهم درباره ایده برای برگزاری نمایشگاه

تمام هدایایی که در بالا معرفی کردیم، گزینه‌های مناسبی به حساب می‌آیند؛ اما بهتر است هنگام اقدام به انتخاب آن‌ها به چند نکته توجه کرده و سپس خریدتان را نهایی کنید.

  1. برای این‌که ایده برای تبلیغات نمایشگاهی شما به بهترین شکل اجرا شوند، باید به زمان آن توجه کنید. منظور فصل و تاریخی است که نمایشگاه برگزار می‌شود. چون بعضی از این هدیه‌های تبلیغاتی برای زمان‌های خاص است و کمک گرفتن از آن‌ها در زمان اشتباه می‌تواند باعث از دست رفتن بودجه و مشتری شود. به عنوان مثال تقویم و سالنامه از جمله کادوهایی است که در زمان سال نو برای هدیه‌دادن، مناسب است.
  2. با ایده هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی قصد دارید افراد بیشتری با شما آشنا شده و حتی تعدادی از آن‌ها به مشتریانتان تبدیل شوند؛ بنابراین، روی هر هدیه‌ای که آماده می‌کنید، لوگو و نام شرکتتان را بنویسید و اشاره کردن به راه‌های ارتباطی مانند شماره تماس و شبکه‌های اجتماعی را فراموش نکنید.
  3. زمانی‌که قصد دادن هدیه تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها را دارید، کیفیت محصولات را به‌هیچ‌وجه نادیده نگیرید و آن را در اولویت قرار دهید؛ چون دراین‌صورت، نتیجه معکوس شده و افراد را از خود دور می‌کنید.
بیشتر بخوانید:  برای خرید خودکار تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

جمع بندی

در این مطلب از نوبل گیفت، در مورد ایده برای تبلیغات نمایشگاهی صحبت و چند نمونه پرکاربرد را به شما معرفی کردیم. همینطور، گفتیم که در نمایشگاه‌هایی که ارتباطتان با افراد به‌صورت رودررو است، دادن هدیه می‌تواند باعث شود، ارتباط خوبی با مشتریان یا سرمایه‌گذاران احتمالی آینده داشته باشید. البته اشاره کردیم که باید هنگام خرید هدایا به چند نکته توجه کنید تا رابطه مناسبی میانتان شکل بگیرد.

شما می‌توانید برای خرید اینترنتی محصولاتی که قصد دارید به عنوان هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها، استفاده کنید، به نوبل گیفت مراجعه کنید. نوبل گیفت یک فروشگاه آنلاین است که تنوع بالایی در فروش و ارائه این محصولات دارد و شما می‌توانید با بودجه و سلیقه مختلف به محصولات متنوعی دسترسی داشته باشید و از میانشان هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تاثیر هدایای تبلیغاتی در جذب مشتری