شما با انتخاب هدایای شب یلدا می‌توانید سازمانتان را در ذهن دیگران ماندگار کنید؛ یلدا یکی از مناسبت‌هایی است که در آن، افراد به دور هم جمع می‌شوند و به گفت‌وگو مشغول می‌شوند و هدایایی به هم می‌دهند. این اتفاق مختص به خانواده‌ها نیست و در سازمان‌ها هم می‌توان چنین کاری کرد. با خرید هدیه سازمانی شب یلدا، روحیه کاری بین کارمندانتان بالا می‌روند و افراد بیشتری هم با شما آشنا می‌شوند.

در این مطلب در مورد هدیه سازمانی شب یلدا مناسب صحبت می‌کنیم. در ابتدا انواع آن‌ها را معرفی کرده تا بتوانید بهترین را از میانشان انتخاب کنید. علاوه بر معرفی، نکاتی را هم متذکر می‌شویم که با توجه به آنها انتخاب بهتری داشته باشید و بدانید که این کار چه اثرات مثبتی با خود به همراه دارد. پس، تا انتها همراهمان باشید.

دیوان حافظ نفیس تبلیغاتی

هدایای مناسب شب یلدا کدامند؟

بهتر است هدیه را متناسب با شخصیت هر فرد به آن تقدیم کرد؛ اما همیشه این امکان وجود ندارد. برای همین می‌توان از مواردی که عمومی‌تر هستند، استفاده کرد. دراین‌میان، بعضی از پیشکش‌ها، بیشتر از بقیه موارد تکرار شده‌اند. شما هم می‌توانید آن‌ها را بررسی کرده و اگر مایل بودید انتخاب کنید. بعضی از این موارد را در ادامه نام می‌بریم و توضیحات بیشتری در خصوصشان ارائه خواهیم داد.

سفارش دهید: انواع ست برای هدیه نوروز

کتاب‌های نفیس

شاید بتوان کتاب‌هایی مانند حافظ یا شاهنامه را بهترین هدیه دانست؛ در این شب طولانی، افراد دور هم جمع شده‌اند تا این چند ساعت طولانی را به شادی بگذرانند. بنابراین، فرصت مناسبی است که به حافظ تفأل بزنند یا شاهنامه بخوانند. پس، شما می‌توانید آن‌ها را به دیگران هدیه دهید. بعضی از این کتاب‌ها کوچک هستند و به‌راحتی در جیب جا می‌شوند. تعدادی هم بزرگ بوده و طرح‌های جلدشان زیبا و متفاوت است. شما می‌توانید با توجه به بودجه، سلیقه مخاطب و عوامل دیگر تصمیم بگیرید کدام را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  برای خرید فلاسک تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

آجیل و دمنوش

آجیل از جمله خوراکی‌هایی است که سر سفره شب یلدا می‌بینید و می‌توانید آن را به عنوان یک هدیه مناسب، برای سازمانتان انتخاب کنید. خشکبارها در بسته‌بندی‌های مختلف آماده می‌شود؛ بعضی از آن‌ها را در جعبه‌های چوبی با مدل‌های گوناگون قرار می‌دهند یا این‌که تعدادی از آن‌ها در ظرف‌های شیشه‌ای و حصیری بسته‌بندی می‌شوند. شما با خواست خودتان تصمیم می‌گیرید کدام را انتخاب کنید.

علاوه بر آجیل، در گروه بهترین هدیه سازمانی شب یلدا، دمنوش‌ها را هم می‌توان قرار داد. این شب، نوید روزهای سرد زمستان را می‌دهد و نوشیدنی گرم مناسبی برای این روزها به حساب می‌آید؛ چون، این هدیه آرامش‌بخش بوده و برای سلامتی مفید است. بنابراین، خیلی از افراد از داشتن و هدیه گرفتن آن، لذت می‌برند.

صنایع دستی

دادن محصولاتی که کار دست هنرمندان است، هدیه جذابی از طرف شرکتتان خواهد بود. تابلوها یکی از این موارد هستند که یک هدیه ماندگار هستند و طرف مقابلتان آن را می‌تواند در دیوار محیط کار یا خانه خود نصب کند که جلوی چشمان او باشد. علاوه بر این، بشقاب‌های تزئینی (دیوارکوب) که میناکاری شده‌اند یا طرح‌های مختلف مانند المان‌های یلدا رویشان نقاشی شده‌اند گزینه‌های مناسبی به شمار می‌آیند.

ست مدیریتی

برای یلدا می‌توانید ست مدیریتی را به افراد هدیه دهید. هدایای نفیس مدیریتی گزینه یکی از بهترین هدیه سازمانی شب یلدا به حساب می‌آید؛ چون کاربردی است و می‌تواند در زندگی روزمره حرفه‌ای استفاده فراوانی داشته باشد. ست‌ها، مدل‌های مختلفی دارند. کیف پول، جاکارتی، جاکلیدی و خودکار از جمله محصولاتی هستند که در این ست‌ها دیده می‌شوند. البته اگر مخاطبتان به تکنولوژی علاقه داشته باشد، انتخاب فلش‌مموری، پاوربانک و اسپیکر هم تصمیم درستی است.

بیشتر بخوانید:  چرا پاور بانک تبلیغاتی جزو تاثیر گذارترین هدایای تبلیغاتی است؟

برای خرید و سفارش سررسید تبلیغاتی کلیک کنید.

لیوان و ماگ

یکی دیگر از محصولاتی که در زندگی روزانه کاربرد دارد، ماگ ها هستند که یک هدیه خوش‌قیمت محسوب می‌شوند؛ لیوان‌هایی که عموماً از جنس سرامیک هستند و در اندازه‌های کوچک و بزرگ ساخته می‌شوند. روی این لیوان‌ها می‌توان نام و لوگوی شرکتتان را هم ثبت کنید تا مدام در دید باشند و شما را فراموش نکنند.

گلدان

شاید فکر کنید سازمان چه ارتباطی به گلدان دارد؛ اما این روزها، افراد زیادی به گل و گیاه علاقه‌مند شده‌اند. بنابراین، می‌توانید به آن به‌عنوان یکی از هدیه‌های مناسب برای شب یلدا نگاه کنید. تراریوم گلدانی شیشه‌ای است که می‌توان روی میز کار قرار داد و افراد بسیاری از داشتنشان خوشحال می‌شوند. بنابراین، حتماً آن را در فهرست بهترین هدیه سازمانی شب یلدا قرار دهید.

مواردی که نام بردیم تنها هدیه‌هایی نیستند که می‌توانید برای کارمندان یا مشتریان سازمانتان تهیه کنید. علاوه‌برآن‌ها، مواردی مانند عطر، استند رومیزی که جای موبایل، خودکار و تقویم است، شکلات با نام و لوگو شرکتتان و همینطور کارت هدیه، گزینه‌های مناسبی به حساب می‌آیند.

پک آجیل مدیریتی برای یلدا و نوروز

نکات مهم درباره انتخاب هدایای شب یلدا

زمانی‌که قصد دارید هدایای شب یلدا را انتخاب کنید، کیفیت، اهمیت فراوانی دارد تا تصویر مثبتی از شما و برندتان در ذهن افراد بماند. علاوه بر آن، ظاهر و بسته‌بندی زیبا هم مهم است؛ بهتر است زمانی که هدیه را آماده می‌کنید، به تناسب ظاهر و بسته‌بندی آن با یلدا توجه کنید. می‌توانید از طرح‌هایی استفاده کنید که روی آن‌ها انار یا هندوانه نقش بسته است یا فقط روبان‌های سبز و قرمز را به کار ببرید که تم یلدایی دارند.

بیشتر بخوانید:  ۱۱ ایده لاکچری برای کادو روز داروساز

چرا شب یلدا هدیه سازمانی بدهیم؟

یلدا شبی است که در آن، رسم هدیه دادن جریان دارد. شما هم در سازمانتان می‌توانید از این بهانه استفاده کرده تا کارمندانتان را خوشحال و انگیزه‌ای برای بهتر ادامه دادن برایشان ایجاد کنید. این افراد، سرمایه‌های ارزشمندی برایتان هستند و هر اندازه که حالشان بهتر باشد، انگیزه پیدا می‌کنند تا مسیر را بهتر و با روحیه بیشتری طی کنند. بنابراین، یکی از راه‌ها، تهیه بهترین هدیه سازمان شب یلدا است. اگر مایل باشید افراد بیشتری با برندتان آشنا شوند و اشخاص زیادی کسب‌وکارتان را انتخاب کنند، می‌توانید هدیه‌های سازمانی مناسب یلدا را برای مشتریانتان هم بفرستید.

گفتیم که یلدا یکی از جشن‌های باستانی ایران است که شما می‌توانید از آن کمک گرفته و با دادن هدیه به کارمندان و مشتریانتان، روابط بهتر و موفق‌تری بسازید. بعضی از این هدیه‌ها ست مدیریتی، آجیل و لیوان هستند که شما می‌توانید با توجه به شخصیت افراد و بودجه‌ای که در اختیار دارید، تصمیم بگیرید بهترین هدیه سازمانی شب یلدا کدام مورد باشد.

برای انتخاب این هدایا، می‌توانید از خرید اینترنتی استفاده کنید. نوبل گیفت یکی از فروشگاه‌هایی است که در این زمینه فعال است و محصولات متنوعی دارد. می‌توانید به این سایت سر بزنید و از میان این گزینه‌های مختلف، بهترین انتخاب را داشته باشید. ضمن اینکه خیالتان از کیفیت، قیمت و ارسال راحت باشد.