تا بحال برایتان پیش آمده است که از خودتان بپرسید کدام هدایای تبلیغاتی بیشترین تاثیر گذاری را دارند و بر روی مخاطب اثر می گذارند؟ یا کدام یک از هدایای تبلیغاتی برای برند شما مناسب هستند و پیام تبلیغاتی را به بهترین شکل ممکن ه مخاطب منتقل می کنند؟
همان طور که می دانیم ده ها یا صدها هدیه مختلف وجود دارند که دنیای هدایای تبلیغاتی را تحت تاثیر قرار داده اند. این هدایای باعث شده اند راه جدید و تازه ای در برابر تبلیغات سنتی که در حال حاضر هم مورد استفاده قرار می گیرند، به وجود آید. استفاده از این هدایای تبلیغاتی قدیمی مشکلی ندارد، به عنوان مثال، استفاده از محصولات و بسته بندی های پلاستیکی مشکلی ندارد، اما زمانی که صحبت از متمایز کردن یک برند در میان رقبا به میان می آید باید از ناحیه امن خود خارج شویم و در مسیرهای جدید قدم برداریم و از محصولات جدید و مدرن کمک بگیریم، محصولاتی که ذهن مصرف کنندگان را درگیر کند و در دنیای امروز قدرت رقابت برای برندمان ایجاد نماید.

در برندینگ خود از هدایای تبلیغاتی خاص استفاده کنیم:

اگر به دنبال ایجاد تمایز در بین رقبا هستیم باید برای معرفی برندمان از هدایای تبلیغاتی متفاوت از دیگران استفاده کنیم و نگاه خاص و ویژه ای به این هدایا داشته باشیم. همان طور که گفتیم مشکلی ندارد که از هدایای قدیمی استفاده کنیم اما باید به شیوه ای از این هدایا استفاده کنیم که برند ما را متمایز نماید. همه ما در طول شبانه روز چندین بار از آب و نوشیدنی های مختلف استفاده می کنیم و همان طور که می دانیم تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی آن دسته از هدایا هستند که مصرف کننده در طول روز چندین بار استفاده نماید. ماگ تبلیغاتی یک هدیه عالی برای معرفی کسب و کارها است. چه قصد داشته باشیم خود را برای یک رویداد آماده کنیم، چه به دنبال یک هدیه برای شگفت زده کردن کارمندان خود باشیم می توانیم با یک لیوان تبلیغاتی متفاوت به هدف خود دست یابیم. ما می توانیم این ماگ را با شعار تبلیغاتی شرکت خود سفارشی سازی کنیم و از فاکتور منحصر به فرد بودنش به نفع خود استفاده نماییم.

بیشتر بخوانید:  چه زمانی برای سفارش سررسید اقدام کنید؟

ست تبلیغاتی دیجیتال 3 تکه

پاور بانک تبلیغاتی را در لیست خرید خود قرار دهیم:

هدایای تبلیغاتی باید جذابیت لازم را برای مصرف کننده داشته باشند؛ پاوربانک تبلیغاتی تبلیغاتی از آن دسته از محصولاتی است که در نوع خود بسیار جذاب و کاربردی می باشد. با افزایش استفاده از تکنولوژی های جدید و همچنین تلفن همراه و شبکه های اجتماعی، لزوم استفاده از پاوربانک بیشتر احساس می شود. زمانی را تصور کنیم که شارژ تلفن همراه مان رو به اتمام است و به برق دسترسی نداریم در این مواقع یک پاور بانک به کمک ما می آید. در واقع پاوربانک یک باتری همراه است که با ذخیره انرژی می تواند چندین گوشی تلفن همراه را شارژ کند و در مواقع ضروری که به برق دسترسی نداریم برای شارژ موبایل، تبلت و حتی لپ تاپ مفید باشد.
یکی از مزیت های مهم پاور بانک ها، کوچک و قابل حمل بودن آن هاست؛ از آن جایی که پاور بانک ها در اغلب مواقع همراه ما هستند بهتر است سبک و کوچک باشند که حمل آن ها راحت تر باشد و دست و پا گیر نباشند.

از آن جایی که امروزه استفاده از پاور بانک افزایش چشم گیری داشته، برند های مختلف به تولید پاوربانک ها با قابلیت های مختلف پرداخته و به بازار عرضه کرده اند. ارائه انواع مختلف پاوربانک ها باعث شده حق انتخاب بیشتری داشته باشیم، اما باید این نکته را در نظر داشته باشیم که در انتخاب پاوربانک، توجه به کیفیت و توان مصرف آن بسیار حائز اهمیت می باشد.