یکی از بهترین راهکار‌های تبلیغاتی برای افزایش وفاداری مشتریان  و همچنین جذب مشتریان جدید، هدایای تبلیغاتی هستند. این هدیه‌‌ها در ذهن مشتریان می‌مانند و با توجه به ماندگاری بالایی که دارند، به صورت روزانه در مقابل چشم آن‌ها قرار دارند؛ و با هر بار دیدن این هدایا، از برند شما یاد می‌کنند.

در واقع هدایا در زمان‌ها و مناسبت‌های گوناگونی قابل ارائه به مشتریان است اما نوروز با توجه به اهمیت فرهنگی و علاقه اکثریت مردم ایران به آن، یکی از بهترین مناسبت‌ها برای ارائه یادبود‌های تبلیغاتی است. در این مقاله به بررسی ایده ‌هایی برای هدایای تبلیغاتی عید نوروز  در نوبل گیفت می‌پردازیم.

چرا در عید نوروز هدیه سازمانی بدهیم؟

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، در زمان‌ها و مناسب‌های گوناگون می‌توان از هدیه‌های تبلیغاتی استفاده کرد، اما یکی از بهترین مناسبت‌ها برای این کار، عید نوروز است. در این زمان اکثر مشتریان و کسب‌وکار‌ها از نظر ذهنی آرامش و شادی بیشتری دارند، همچنین اکثر مردم ایران عید نوروز را جشن می‌گیرند؛  بنابراین از نظر اثرگذاری روانشناختی این  نوع پیش‌کش‌ها، می‌توانند تأثیر بسیار بیشتری داشته باشند.

همچنین یکی از اهمیت‌های مهم ارائه هدایای تبلیغاتی در عید نوروز، این نکته است که در این زمان اکثر مردم و کسب‌وکار‌ها برای سال پیش روی خود و برنامه‌های جدید می‌ریزند؛ و آخرین برند‌هایی که برای مشتریان تکرار شده باشد، حتما در ذهن ماندگارتر است و با احتمال بیشتری برای برنامه‌های آینده روی آن حساب می‌شود. درصورتی که در زمان نوروز و آغاز سال، اگر هدایایی که هدف تبلیغاتی دارند، به مشتریان خود بدهید علاوه بر یادآوری خدمات برند خود برای مشتریان، تصویر بسیار مثبتی از برند خود درذهن آن‌ها حک می‌کنید.

ست مدیریتی شیک

هدایای مناسب عید نوروز 1402 برای بانوان کدامند؟

یکی دیگر از مواردی که می‌توان به عنوان ایده هایی برای هدایای تبلیغاتی عید نوروز، در نظر گرفت، پیش‌کش کردن آن‌ها به بانوان عزیز است. خانم‌ها از نظر احساسی ظرافت بیشتری دارند. از این‌رو در انتخاب‌ هدایای عید نوروز برای این عزیزان، سعی کنید از کالا‌های ظریف و خلاقانه استفاده کنید. در ادامه به معرفی پرطرفدار‌ترین هدایای تبلیغاتی مناسب بانوان در نوبل گیفت می‌پردازیم.

گلدان‌های طبیعی و تراریوم

گل‌ و گیاه طبیعی، تداعی‌کننده حس خوب و شادابی است. همواره پیام روانشناختی این گونه‌ هدایا بسیار مثبت و انرژی‌بخش بوده و چون دائم در معرض دید هستند، در ذهن مشتریان حک می‌شوند. گلدان‌های طبیعی و تراریوم‌های رومیزی نوبل گیفت با توجه هم‌خوانی زیادی که با فصل بهار و شکوفایی دارند، می‌تواند در فهرست جذابِ ایده هایی برای هدایای تبلیغاتی عید نوروز قرار بگیرند که مناسب بانوان است.

بیشتر بخوانید:  هدایای تبلیغاتی، تمام کننده تبلیغات شما در نمایشگاه

برای سفارش و خرید تراریوم تبلیغاتی کلیک کنید.

صنایع دستی

صنایع دستی و هنری، دسته‌بندی دیگری است که همیشه مورد توجه و علاقه خانم‌هاست. از این رو یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای بانوان به‌شمار می‌روند. این کالاها، با توجه به ماندگاری طولانی و اصالت و زیبایی که دارند پیام قدرتمندی را از برند شما برای مشتریانتان تداعی می‌کنند و همچنین هم‌خوانی بسیار خوبی با عید باستانی نوروز دارند که نشان‌دهنده دقت و حسن سلیقه شما است.

عطر تبلیغاتی

عطر، همیشه حس خوب، موفقیت و طراوت را برای دریافت‌کننده به همراه دارد. معمولا هدایایی که یکی از حواس ۵ گانه انسان را درگیر کنند، بسیار به یاد ماندنی خواهند بود. عطر جزو هدایایی است که می‌تواند ضمن تبلیغات برند شما، اثر مثبت و حس بسیار خوبی را در مشتریانتان ایجاد کند. در فروشگاه نوبل گیفت، عطر‌های تبلیغاتی برند و مشهور در ظرفیت‌های تستر و تبلیغاتی مخصوص آقایان و بانوان موجود است که با توجه به بودجه‌ای که برای تبلیغات در نظر دارید، می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

عطر تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی

تابلو‌ها همواره از آن دست وسایلی هستند که در طول روز بسیار در مقابل چشم قرار دارند. از این رو می‌توانید آن‌ها را در فهرست ایده هایی برای هدایای تبلیغاتی عید نوروز، قرار دهید. این تابلو‌ها در نوبل گیفت در طرح‌های مدرن و نفیس مطابق با سلیقه مشتریان شما قابل سفارش انبوه است.

تقویم تبلیغاتی

تقویم‌ها یکی از مشهور‌ترین و کاربردی‌ترین هدیه‌ها به شمار می‌روند. یکی از مهم‌ترین وسایلی که اکثر مردم در زمان تحویل و همچنین در طول سال از آن استفاده می‌کنند، تقویم‌های رومیزی و جیبی هستند. از این رو‌ این تقویم‌ها از نظر جنبه تبلیغاتی بسیار مورد توجه و اثرگذار هستند.

برای اطلاع از قیمت و سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی کلیک کنید.

هدایای مناسب عید نوروز برای آقایان کدامند؟

معمولا یکی از مهم‌ترین گروه‌های هدف در اهدای هدایای تبلیغاتی، مدیران و کارکنان مرد هستند. در اینجا فهرستی از بهترین ایده هایی برای هدایای تبلیغاتی عید نوروز مخصوص آقایان ارائه می‌کنیم.

ست تبلیغاتی

یکی از محبوب‌ترین و البته اثرگذار‌ترین هدایایی که می‌تواند جنبه تبلیغات داشته باشد، انواع ست است. به عنوان نمونه می‌توان به کیف پول، کمربند، جاکارتی و جاسوئیچی‌هایی که عمدتا چرمی هستند، اشاره کرد. با توجه به اینکه این محصولات در طول روز بار‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توانند از نظر تبلیغاتی اثرگذاری مطلوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  ۸ اردیبهشت روز جهانی طراحی و گرافیک

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی، ‌ابزار بسیار مهمی است که همه به آن نیاز دارند، مدیران قرارداد‌های مهم و به یاد ماندنی را با خودکار‌ها امضا می‌کنند، بدون شک این وسیله تبلیغاتی می‌تواند ماندگاری بالایی در ذهن مشتریان شما، مخصوصا مدیران و نیرو‌های اداری ایفا کند. این نوشت‌افزار در انواع مختلف مدیریتی و لوکس قابل تهیه هستند و از این جهت دست شما در انتخاب باز است.

ساعت تبلیغاتی

هر روز ممکن است چندین بار به ساعت نگاه کنید، ساعت‌های دیواری و رومیزی عمر طولانی دارند و مدام در مقابل دیدگان هستند. زمان، عنصر مهمی برای انسان‌ها است و از این‌رو، این هدیه تبلیغاتی بسیاری کاربردی و ماندگار خواهد بود. با هدیه دادن ساعت‌های تبلیغاتی می‌توانید برند خود را در سطح یک اجتماع خاص مطرح کنید.

ابزار تبلیغاتی

یکی از خلاقانه‌‌ترین و کاربردی‌ترین هدیه‌های تبلیغاتی برای عید نوروز و البته مناسب آقایان؛ ابزار‌ها هستند. آن‌ها معمولا برای افرادی که به حوزه فنی علاقه دارند، می‌توانند بسیار به یاد ماندنی و دل‌چسب باشند. اگر مشتریان شما در دسته‌بندی علاقمندان به کار‌های فنی قرار دارند؛ ابزار‌های فنی می‌تواند احساسات آن‌ها را نسبت به برند شما برانگیزد.

ست‌های مدیریتی

هدیه مدیریتی نفیس، انواع و اشکال گوناگونی دارند. این ست‌ها عمدتا از سررسید، خودکار، تقویم و ابزار‌های تحریر دیگر تشکیل شده‌اند. این ست‌ها بسیار مورد استقبال آقایان هستند. اینگونه هدایای تبلیغاتی می‌توانند قدرت و اصالت برند را به مشتریان منتقل کنند.

سررسید تبلیغاتی

بهترین گیفت سازمانی عید نوروز، سر رسید‌های تبلیغاتی هستند. سر رسید‌ها همواره قابلیت سفارشی سازی و طرح‌بندی خاص خود را دارند. آن‌ها در طرح‌های متنوع مدرن و کلاسیک در سایز و اندزه‌های گوناگون در نوبل گیفت قابلیت سفارشی سازی را دارند.

ست مدیریتی

چه زمانی برای خرید سررسید تبلیغاتی اقدام کنیم؟

نکات مهم درباره انتخاب هدایای عید نوروز

در هنگام انتخاب هدایای نوروزی، همواره باید نکات مهمی را مدنظر قرار داد که اثرگذاری این کمپین‌ها بسیار افزایش پیدا کند. در ادامه به ۳ نکته مهم در انتخاب هدایای تبلیغاتی می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:  لاکچری ترین هدیه برای وکیل

پرسونای مخاطبان

بدون شک مهم‌ترین پارامتر‌های برای انتخاب یک هدیه مناسب، بررسی ویژگی و شخصیت مشتریان است. درصورتی که مشتریانی در قالب مدیران بلند پایه و ریاست شرکت‌ها مد نظر دارید، بهتر است از کادو‌های لوکس و خاص استفاده کنید. همچنین بانوان کادو‌های خلاقانه و نفیس را بیشتر می‌پسندند. درصورتی که مشتریان هدف شما در حوزه‌های IT و دانش بنیان قرار دارند، می‌‌توانید از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی موجود در نوبل گیفت استفاده کنید.

حجم مورد انتظار

حجم سفارش یکی از نکات قابل توجه در انتخاب هدایای تبلیغاتی است. درصورتی که نیازمند تعداد بالا‌ و سازمانی هستید کافی است با مدیران فروش نوبل گیفت در ارتباط باشید. همواره بهترین انتخاب برای هدایا در حجم بالا، سررسید، تقویم‌ها و خودکار‌ها هستند.

استراتژی تبلیغاتی

اهداف شما از انجام کمپین هدایای تبلیغاتی یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب آن‌هاست. درصورتی که کمپین‌های جذب مشتریان عمده را مد نظر دارید، کالا‌های اقتصادی در تعداد بالا می‌توانند اثر گذاری مطلوبی داشته باشند. همچنین برای افزایش وفاداری مشتریان می‌توانید از کالا‌هایی که ماندگاری بیشتری دارند، مانند ساعت‌ها و لیوان‌های رومیزی استفاده کنید. هر استراتژی می‌تواند کالا‌های خاص خود را داشته باشد. برای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی کافی است با ما در تماس باشید تا بهترین کالای تبلیغاتی را متناسب با استراتژی مدنظر شما معرفی کنیم.

بهترین زمان برای تهیه هدایای نوروز از نوبل گیفت

یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب هدایای عید نوروز، زمانبندی سفارش این کالاها است. نوبل گیفت به عنوان مرجع تخصصی ارائه هدایای تبلیغاتی، در زمستان اوج کاری خود را سپری و انبوهی از سفارش‌های نوروزی را آماده سازی می‌کند. بنابراین برای کسب خدمات سریع‌تر، بهترین زمان برای سفارش‌ هدایای نوروزی از نوبل گیف در پاییز و اوایل زمستان است. در سفارش برخی‌ کالا‌های نیازمند به سفارشی‌ سازی، سعی کنید در فصل پاییز اقدام کنید. برای کسب مشاوره رایگان از کارشناسان کافی است با ما در ارتباط باشید.

برای خرید سررسید تبلیغاتی 1402 کلیک کنید.

جمع بندی

در این مطلب از نوبل گیفت، ایده هایی برای هدایای تبلیغاتی عید نوروز را با یکدیگر بررسی کردیم و نمونه‌هایی که بیش از سایر کالاها مورد پسند و مقبول است، عنوان کردیم. اگر شما هم تجربه‌ای در این زمینه دارید، لطفا در بخش نظرات با ما و کاربران به اشتراک بگذارید.