شاید نوشیدن یک لیوان چای و یا یک فنجان قهوه در روزهای سرد زمستان، در یک ماگ تبلیغاتی با لوگوی شرکت شما، بهترین روش بازاریابی و تبلیغات برای برندتان باشد؛ چرا که ماگ از آن دسته از اقلام است که برای تمام اقشار جامعه کاربرد دارد و حتما توسط مشتریان بالقوه شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
عاقلانه است که همیشه برای تبلیغات شرکت خود از راه های مقرون به صرفه و موثر استفاده نمایید. یکی از محبوب ترین و موثرترین روش ها برای نشان دادن لوگو و نام شرکت شما که هزینه بسیار پایینی دارد، استفاده از ماگ تبلیغاتی است؛ به طوری که شما می توانید از علاقه مردم به نوشیدنی هایی همچون چای، قهوه، نسکافه و… به نفع خود استفاده نمایید و کاربردی ترین هدیه تبلیغاتی را به مشتریان خود تقدیم کنید.
ماگ تبلیغاتی جزو قدیمی ترین هدایای تبلیغاتی است؛ با این حال، به دلیل تنوع زیاد آن در طرح، رنگ، اندازه و… و همچنین کاربرد همیشگی آن، همچنان جزو پر طرفدارترین هدایای تبلیغاتی می باشد.
ماگ ها یکی از بهترین و مناسب ترین هدایای تبلیغاتی برای ادارات و شرکت ها می باشند چرا که همه افراد هر روز از لیوان و ماگ برای نوشیدن مایعات استفاده می نمایند و شما می توانید با انتخاب طرح های جذاب و مناسب برای ماگ تبلیغاتی خود، افراد را تشویق نمایید تا هر روز به جای استفاده از لیوان های دیگر، از هدیه شما استفاده نمایند و قطعا مصرف کنندگان بابت گرفتن یک هدیه مفید از شما قدردانی خواهند کرد. همچنین با هدیه دادن ماگ تبلیغاتی می توانید زمان استراحت کارکنان را نیز به خود اختصاص دهید؛ زیرا تحقیقات انجام شده نشان می دهند کارکنان در طول روز سه تا چهار لیوان نوشیدنی گرم می نوشند، زمانی که کارکنان سرگرم گفتگو با یکدیگر و استراحت هستند زمان مناسبی برای دیدن لوگوی شما بر روی ماگ تبلیغاتی است.
استفاده از ماگ تبلیغاتی به شما کمک خواهد کرد که به مشتریان خود به شیوه ای کارآمد دسترسی پیدا کنید. ارائه بهترین هدایای تبلیغاتی به بازار هدف خود کاملا مقرون به صرفه است و می تواند یک ذهنیت عالی از شما در ذهن مشتریان شرکت تان بسازد. با انتخاب یک ماگ با کیفیت و جذاب می توانید اطمینان حاصل کنید که این هدیه برای مشتریان چشمگیر خواهد بود و برای مدت طولانی از آن استفاده خواهند کرد.
به طور کلی ماگ های تبلیغاتی توسط شرکت ها، سازمان ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، مغازه های هدایا و… استفاده می شود. زمانی که لوگو و اطلاعات تماس شرکت خود را بر روی یک ماگ حک می کنید در واقع نام تجاری تان را در معرض توجه و دید عموم مردم قرار داده اید. بنابراین با ارائه یک هدیه تبلیغاتی ساده و کاربردی می توانید خود را در بازار هدف معرفی نمایید. زمانی که شعار کسب و کارتان را روی ماگ تبلیغاتی حک می کنید به راحتی پیام خود را به صدها و یا هزاران نفر در بازار هدف می رسانید.

بیشتر بخوانید:  ۹ اردیبهشت روز ملی روانشناس و مشاور