همه ما می دانیم لیوان و ماگ از جمله وسایل ضروری و شخصی می باشند که در طول روز چندین بار مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که ماگ تبلیغاتی برای افراد جنبه شخصی دارد باعث شده استقبال از این هدیه تبلیغاتی افزایش چشم گیری داشته باشد.

هدایای تبلیغاتی مانند ماگ تبلیغاتی، پاور بانک تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی و کیف تبلیغاتی و… از تنوع بالایی در طرح، جنس و رنگ برخوردارند، به همین دلیل در انتخاب های اولیه شرکت ها برای اهدا به مشتریان و همکاران تجاری خود قرار دارند.

برای عرضه هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، در شرکت خود، اهدای آن به مشتریان و همکاران و… باید نکاتی را در نظر بگیریم تا هدیه ما بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

در مقالات قبل با عناوین «نکاتی که در خرید پاور بانک تبلیغاتی باید به آن‌ها توجه کنیم؟» و «برای خرید فلش کارتی تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟» درباره نکاتی برای خرید پاوربانک تبلیغاتی و فلش کارتی تبلیغاتی صحبت کردیم، در این مقاله نیز قصد داریم در مورد نکاتی که ضروری است در خرید ماگ تبلیغاتی رعایت کنیم، صحبت کنیم.

ماگ یا لیوان تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:
لیوان سرامیکی یا ماگ سرامیکی، لیوان حرارتی یا لیوان جادویی، فنجان تبلیغاتی، لیوان پلاستیکی، لیوان نشکن، لیوان کریستال، لیوان شیشه ای، لیوان چینی، لیوان فلزی و لیوان کاغذی.

همه ما در طول شبانه روز بارها از لیوان و ماگ برای نوشیدن آب، چای، قهوه و نسکافه و… در منزل، محل کار، دانشگاه و … استفاده می کنیم. بنابراین ماگ تبلیغاتی یک گیفت تبلیغاتی پر سود برای هر کسب و کاری است. این هدیه از ماندگاری و تنوع بالایی برخوردار است که از مزیت های مهم هدایای تبلیغاتی هستند. ارائه لیوان های تبلیغاتی باعث می شود پاسخ های سریع و تاثیرگذار از طرف مصرف کننده دریافت کنیم. با این کار تبلیغات خود را وارد منازل، سازمان ها و شرکت های مختلف می کنیم.

بیشتر بخوانید:  ۱۰ هدیه مناسب هدیه ولنتاین برای آقایان

در ارائه ی هدایای تبلیغاتی مهم ترین نکته توجه به کیفیت محصول است. هنگامی که می خواهیم کالایی را به عنوان هدیه به گروهی از مشتریان و همکاران تجاری جهت تبلیغات و بازارایابی برای محصولات و خدمات شرکت مان اهدا کنیم باید توجه داشته باشیم که این هدیه معرف و نماد برند ما است، بنابراین باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشد. اگر هدیه ای که عرضه می کنیم کیفیت مناسبی نداشته باشد نه تنها برای برندمان مزیت رقابتی ایجاد نمی کند بلکه به عنوان یک ضد تبلیغ عمل می کند.

جنس ماگ تبلیغاتی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. ماگ های سرامیکی از نظر بهداشتی کاملا مناسب اند و به خوبی روی مخاطبان تاثیر می گذارند. این جنس از ماگ ها بخاطر ماندگاری بالایی که دارند از زمان نمایش طولانی مدت برخودارند، به این معنا که می توانند تا چندین سال مورد استفاده هدیه گیرنده قرار گیرند. این ماگ ها معمولا از نظر زیبایی هم مورد توجه مدیران کسب و کار قرار دارند.

چاپ روی ماگ تبلیغاتی مورد دیگری است که باید در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی به آن توجه کنیم. چاپ مناسب باعث می شود اطلاعات تماس و لوگوی برندتان برای مدت طولانی تری روی ماگ باقی بماند و بیشتر مقابل دیدگان مصرف کننده قرار داشته باشد.