ست خودکار و فلش

ست خودکار و فلش مموری

هدایای تبلیغاتی خلاقانه می‌توانند بهترین ابزارهای تبلیغات در عصر حاضر باشند. با توجه به این که تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی تبدیل به روش‌هایی آزاردهنده برای مخاطبان شده‌اند، از این رو استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه مانند استفاده از انواع ست خودکار و فلش مموری، انواع ساعت تبلیغاتی و ماگ تبلیغاتی می‌توانند اثربخشی بیشتری در ذهن مخاطبین یا مشتریان یک برند یا کسب‌وکار داشته باشند.

قیمت هدایا - slider
0تومان100تومان

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

به همین خاطر است که ما سعی کرده‌ایم تا برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی خلاقانه را در نوبل‌گیفت عرضه کنیم. هدایایی که می‌توانند تصویر ایده‌آل‌تری از برند شما بسازند و در کنار سایر روش‌های تبلیغی، بازدهی مناسبی برای کسب‌وکار شما داشته باشند. منظور از هدایای تبلیغاتی خلاقانه، استفاده از ابزارهایی برای تبلیغ است که برای مخاطب جدید و کاربردی باشد. به طوری‌که مخاطب یا مشتری، در زمان استفاده از آن به یاد برند شما بیفتد و حس خوبی نسبت به شما پیدا کند. هدایای تبلیغاتی خلاقانه می‌توانند طیف وسیعی از موارد مختلف را در بر بگیرند. خودکار، لیوان، عطر، جاکلیدی دیواری، گلدان، جا عودی، مجسمه‌های تزئینی، تقویم، پاوربانک، کیف مدارک، ست پذیرایی همگی نمونه‌هایی از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند که همه آن‌ها در نوبل‌گیفت ارائه شده‌‌اند. اما برخی از هدایای تبلیغاتی رسمی‌تر بوده و طرفداران بیشتری دارند. از این نمونه از هدایای تبلیغاتی خلاقانه می‌توان ست خودکار و فلش مموری، ساعت تبلیغاتی  و ماگ تبلیغاتی را نام برد.

ست خودکار و فلش مموری

ست خودکار و فلش مموری، ترکیب بسیار زیبا، شیک و خلاقانه‌ای است که کسب‌وکارهای اداری، لوکس یا لاکچری می‌توانند از آن استفاده کنند. ست خودکار و فلش مموری یک هدیه بسیار کاربردی است که مشتریان می‌توانند از هر دوی آن‌ها در فعالیت‌های روزمره خود بهره بگیرند. چندین نوع از انواع ست خودکار و فلش مموری در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع در نوبل‌گیفت عرضه شده است که شما می‌توانید برحسب سلیقه خود، مدل مناسبی از آن برای ارائه دادن به مشتریان خاص خود را انتخاب نمایید تا بتوانید تصویر ایده‌آلی از خود را در ذهن آن‌ها به یادگار بگذارید و بازخوردهای مناسبی را دریافت نمایید.

ساعت تبلیغاتی

انواع ساعت تبلیغاتی در مدل‌های متنوع از دیگر هدایای تبلیغاتی خلاقانه نوبل‌گیفت هستند که می‌توانید در جهت تبلیغات کسب‌وکار خود از آن‌ها استفاده کنید. ساعت نیز یک وسیله کاربردی و جذاب برای تبلیغات است. از جمله انواع ساعت تبلیغاتی ارائه شده در نوبل‌گیفت می‌توان مدل‌های زیر را نام برد:

  • ساعت دیواری تبلیغاتی با جای مجله
  • ساعت دیواری تبلیغاتی چوبی به همراه جاکلیدی
  • ساعت رومیزی تبلیغاتی با جای قلم چوبی
  • ساعت جیبی فانتزی تبلیغاتی
  • ست تبلیغاتی ساعت و اسپیکر

می‌بینید که چند نوع ساعت تبلیغاتی در نوبل‌گیفت وجود دارد که قیمت‌های متفاوتی هم دارند. بنابراین شما می‌توانید برحسب بودجه‌ای که برای تبلیغات برند خود در نظر گرفته‌اید، مدل مناسبی از انواع ساعت تبلیغاتی که در نوبل‌گیفت وجود دارد را سفارش دهید.

ساعت تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی

به احتمال زیاد شما نیز حداقل یک ماگ زیبا در منزل خود دارید که یا از آن برای تزئین استفاده می‌کنید یا در آن چای، شیر یا آب می‌ریزید. در هر صورت، ماگ‌ها جزو وسایل جذاب و پرطرفداری هستند که بیشتر افراد به آن‌ها علاقه دارند. حتی برخی از افراد یک کلکسیون از انواع ماگ‌ها با رنگ‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های مختلف را در خانه خود دارند. بنابراین ماگ می‌تواند برای تبلیغات بسیار جذاب و ایده‌آل باشد. خوشبختانه ما در مجموعه نوبل‌گیفت سعی کرده‌ایم تا انواع ماگ تبلیغاتی را نیز عرضه کنیم. از جمله انواع ماگ تبلیغاتی عرضه شده در نوبل‌گیفت می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ماگ سرامیکی دسته و پایه فلزی
  • ماگ هیتردار تبلیغاتی با جعبه کوچک
  • ماگ تبلیغاتی دسته و داخل رنگی ته‌گرد
  • ماگ تبلیغاتی مشکی کشیده
  • ماگ تبلیغاتی سرامیکی سفید کشیده
  • ماگ سرامیکی تبلیغاتی تمام سفید
  • ماگ سرامیکی تبلیغاتی دارای رنگ‌بندی
  • ماگ تبلیغاتی به همراه قاشق و جعبه
  • ماگ استار باکس سرامیکی تبلیغاتی
  • ماگ شیشه‌ای مدل یخی
  • ماگ تبلیغاتی فانتزی دو تکه رنگی
  • ماگ تبلیغاتی بانوان سرامیکی
  • ماگ فلزی درب دار
  • تراول ماگ تبلیغاتی
  • ماگ مسافرتی تبلیغاتی گنجایش 0.6 لیتر
  • مینی ماگ تبلیغاتی حرارتی سرامیکی

موارد فوق تنها برخی از انواع ماگ‌های تبلیغاتی ارائه شده در نوبل‌گیفت هستند که می‌توانید هر تعداد از آن‌ها را سفارش داده و با طرح برند خود، در اسرع وقت تحویل بگیرید. به همراه انواع ماگ تبلیغاتی، انواع لیوان و فنجان با نعلبکی و قاشق نیز در نوبل‌گیفت با طرح تبلیغاتی موردنظر شما قابل سفارش است.

هدایای تبلیغاتی رسمی

هر نوع هدیه تبلیغاتی می‌تواند برای گروه خاصی از مشتریان مناسب باشد. به طوری‌که برخی از آن‌ها به هدایای رسمی و برخی دیگر به هدایای غیررسمی برای تبلیغ نیاز دارند. درواقع برخی از صاحبان کسب‌وکار ترجیح می‌دهند تا از انواع هدیه‌های رسمی برای مشتریان یا مخاطبین خاص خود بهره بگیرند. از این رو باید در بین انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه، نمونه‌های رسمی‌تر را برای فعالیت خود انتخاب کنند. در این صورت استفاده از ماگ یا ساعت چندان مناسب به نظر نمی‌رسد. اما ست خودکار و فلش مموری، گزینه بسیار مناسبی به‌عنوان یک هدیه رسمی و تبلیغاتی در کار شما خواهد بود. این در حالی است که برای مشتریان یا مخاطبینی که کمتر رسمی هستند یا بیشتر با آن‌ها راحت هستید، می‌توان از ماگ، ساعت یا هر نوع هدیه خلاقانه و تبلیغی دیگر استفاده کرد!

هدایای تبلیغاتی رسمی

چرا نوبل‌گیفت؟

ما یک مجموعه از بهترین هدایای تبلیغاتی را در نوبل‌گیفت ارائه کرده‌ایم تا صاحبان کسب‌وکار و صاحبان برند در کشور بتوانند هر نوع هدیه تبلیغاتی موردنظر خود را پیدا کرده و سفارش دهند. درواقع هرآنچه که شما به‌عنوان یک هدیه خاص، رسمی یا جذاب برای تبلیغ کار خود نیاز داشته باشید، در اینجا موجود است. ست خودکار و فلش مموری، ساعت تبلیغاتی و ماگ تبلیغاتی تنها بخشی از  هدایای تبلیغاتی خلاقانه ارائه شده در نوبل‌گیفت هستند. این در حالی است که 5000 نوع محصول تبلیغاتی در این مجموعه وجود دارد که در بین آن‌ها می‌توانید به انتخاب بپردازید. اگر شما خواهان انتخاب چند نوع هدیه مختلف برای تبلیغ کار خود باشید، می‌توانید با یک بار مراجعه به نوبل‌گیفت، همه آن‌ها را سفارش دهید و آن‌گاه همه آن‌ها را با هم تحویل بگیرید.

سبد خرید
0 علاقه مندی
حساب کاربری من
اگر قیمت ارزان‌تری برای ست تبلیغاتی دیجیتالی 109 سراغ دارید، ممنون میشیم بهمون اطلاع بدین.