فلش تبلیغاتی 8 گیگ و 16 گیگ و 32 گیگ و 64 گیگ

فلش تبلیغاتی

مموری یا فلش های تبلیغاتی جذاب ترین هدایای تبلیغاتی است که به دلیل کاربردی بودن آن می تواند به خوبی برند شما را ترویج دهد. فلش های تبلیغاتی را در نوبل گیفت ببینید.

قیمت هدایا - slider
0تومان100تومان

فلش تبلیغاتی

امروزه کسب و کارها به دنبال راه‌های متمایز و کم هزینه برای تبلیغ خودشان هستند. از این رو در سال‌های اخیر فلش تبلیغاتی به یک ابزار تبلیغاتی محبوب و کارآمد برای کسب و کارها تبدیل شده است. فلش تبلیغاتی در طرح‌ها، ظرفیت‌ها و سطوح کیفی مختلف به عنوان هدایای تبلیغاتی دیجیتال وجود دارد، از این رو لازم است قبل از خرید فلش تبلیغاتی عمده برخی موارد را مدنظر داشته باشید. توجه به این موارد موفقیت استراتژی تبلیغاتی شما را تا حد زیادی تضمین می‌کند.

اولین عامل مهم، کیفیت محصول است. این محصول باید کیفیت مناسبی داشته باشد، زیرا افراد غالباً باارزش‌ترین اطلاعات خود را در آن نگهداری می‌کنند. یک فلش تبلیغاتی بی‌کیفیت نه تنها اطلاعات فرد را از بین می‌برد، بلکه او را نسبت به برند شما نیز بدبین می‌کند. کیفیت تراشه حافظه نیز بسیار مهم است، زیرا تعیین‌کننده سرعت خواندن و نوشتن و قابلیت نگهداری داده‌ها در فلش مموری است.

به علاوه در هنگام خرید فلش تبلیغاتی باید به حلقه فلش (در صورت نیاز) نیز توجه کنید. در این حالت بهتر است حلقه فلش فلزی باشد، در این صورت کمتر احتمال دارد فلش مموری از دسته کلید فرد گم شود. حتی کلاهک سر محصول نیز از جمله مواردی است که باید در هنگام خرید فلش به آن دقت کنید، این کلاهک باید کاملاً سفت و محکم باشد و به راحتی از فلش جدا نشود.

عوامل دیگری مانند مدل فلش، ظرفیت، قابلیت‌های چاپ و… نیز به اندازه عوامل فوق اهمیت دارند. به عنوان مثال گاهی اوقات قیمت دو فلش مموری با ظرفیت‌های متفاوت، تفاوت چندانی ندارد؛ اما این تفاوت حافظه از دیدگاه مخاطبان ممکن است بسیار چشمگیر باشد. فراموش نکنید که هدف شما از ارائه هدایای تبلیغاتی، متمایز شدن از هم صنفی‌هایتان است و گاهی اوقات این تمایز از این تفاوت‌های کوچک می‌آید.

فلش تبلیغاتی

انواع فلش تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی بسته به ساختار و طرح انواع مختلفی دارد. هر کدام از این مدل‌های این محصول در ظرفیت‌های مختلف 8 تا 64 گیگابایت موجود هستند.

فلش تبلیغاتی طلایی

فلش تبلیغاتی طلایی یکی از انواع مدل‌های با بدنه فلزی و حلقه سرخود است. این مدل بدنه محکمی دارد و به دلیل سر خود بدن حلقه، احتمال افتادن آن از دسته کلید به حلقه می‌رسد. در ضمن رنگ طلایی باعث زیبایی این فلش مموری می‌شود.

فلش تبلیغاتی استیل

بدنه فلش استیل همان طور که از نامش پیداست از استیل ساخته شده است و به همین دلیل براقیت و زیبایی خاصی دارد. در برخی از مدل‌ها حلقه فلش تبلیغاتی استیل سرخود و در برخی دیگر جدا است. اما در هر صورت این محصول به دلیل فلززی بودن بدنه و حلقه، ساختار مناسبی دارد.

فلش تبلیغاتی خودکاری

فلش تبلیغاتی خودکاری در اصل تلفیق دو ابزار کاربردی فلش مموری و خودکار است. در این حالت فلش مموری در بدنه خودکار تعبیه می‌شود و امکان چاپ طرح‌های مختلف تبلیغاتی روی بدنه خودکار نیز وجود دارد.

فلش تبلیغاتی کریستالی

فلش مموری تبلیغاتی کریستالی همان طور که از نامش پیداست دارای یک بدنه کریستالی زیبا و شفاف است. ویژگی منحصر به فرد این مدل، قابلیت چاپ لیزری سه بعدی روی آن است. این نوع چاپ به دلیل اینکه در اصل یک نوع حکاکی است، کیفیت بسیار بالایی دارد و هرگز از بین نمی‌رود.

فلش تبلیغاتی کریستالی

فلش تبلیغاتی چرمی

فلش تبلیغاتی چرمی دارای بدنه چرمی زیبا و چشم‌نوازی است. معمولاً این مدل دارای رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و قرمز است. از این رو امکان چاپ طرح‌های مختلف تبلیغاتی روی بدنه چرمی این فلش مموری وجود دارد.

فلش تبلیغاتی کلیدی

فلش تبلیغاتی کلیدی دارای یک بدنه فلزی شبیه کلید است، از این رو به راحتی می‌توان آن را مثل کلید به جاکلیدی متصل کرد. به همین دلیل شاید بتوان گفت احتمال گم شدن این مدل بسیار کمتر از سایرین است.

فلش تبلیغاتی پیکسلی

امروزه پیکسل‌ها محبوبیت زیادی بین نسل جوان دارند. فلش تبلیغاتی پیکسلی در واقع تلفیقی از دو ابزار محبوب فلش مموری و پیکسل است. به علاوه ویژگی متمایز این نوع فلش تبلیغاتی این است که می‌توان انواع طرح‌ها را با کیفیت بسیار بالا روی آنها چاپ کرد.

فلش تبلیغاتی کارتی

فلش تبلیغاتی کارتی ساختاری شبیه کارت‌های بانکی دارد. از این رو بسیار ظریف و سبک است و در عین حال امکان چاپ طرح‌های مختلف روی بدنه نسبتاً بزرگ آن (نسبت به دیگر انواع مدل‌ها) وجود دارد. نگهداری این نوع فلش مموری نیز برای مخاطب بسیار راحت است، زیرا می‌تواند آن را در کنار دیگر کارت‌هایش در یک جاکارتی نگهداری کند.

ست تبلیغاتی

امروزه وجود فلش تبلیغاتی در کنار ابزارهایی مانند هدفون، خودکار، پاوربانک، اسپیکر تبلیغاتی، جاسویچی و… یک امر رایج است. به عبارت دیگر این محصول به دلیل کاربردی بودن، تکمیل‌کننده ست‌های تبلیغاتی است و بر ارزش آنها می‌افزاید.

ست تبلیغاتی فلش

قیمت فلش تبلیغاتی

قیمت فلش تبلیغاتی به ظرفیت، ساختار و طرح بدنه و نوع چاپ آن بستگی دارد. همان طور که گفتیم هر کدام از مدل‌های ایین محصول در ظرفیت‌های 8 تا ۱۲۸ گیگابایت موجود هستند. از این رو فلش 8 گیگابایت جزو انواع محصولات ارزان محسوب می‌شود و چه ظرفیت فلش بالاتر برود، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. البته کمتر کسی دیگر سراغ این حجم می‌رود.

طرح و ساختار بدنه فلش مموری نیز بر قیمت خرید فلش با چاپ لوگو تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل هر چه ظرافت و جزئیات ساختار این محصول بیشتر باشد و کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت آن بالاتر است.

طرح‌های مختلف معمولاً براساس جنس بدنه فلش تبلیغاتی با روش‌های مختلف مانند چاپ رنگی، حکاکی لیزری و غیره روی بدنه آن چاپ می‌شوند. خرید فلش اداری، خرید فلش سازمانی، خرید فلش نمایشگاهی هر کدام از این روش‌ها قیمت‌های مختلفی دارند که در نهایت بر قیمت محصول تاثیر می‌گذارند.

خرید فلش تبلیغاتی با کیفیت تضمین شده از نوبل گیفت

همان طور که گفتیم کیفیت فلش مموری بسیار اهمیت دارد، زیرا قرار است مهم‌ترین اطلاعات افراد را در خود نگهداری کند. به علاوه کیفیت چاپ نیز اهمیت زیادی دارد، زیرا قرار است برند شما را به مخاطب معرفی کند.

از این رو ما در نوبل گیفت با توجه به نیاز شما، کلیه محصولات تبلیغاتی از جمله فلش مموری را با تضمین کیفیت به فروش می‌رسانیم.

ارسال رایگان فلش مموری تبلیغاتی به سراسر تهران

ما در نوبل گیفت در راستای آسایش مشتریان، کلیه سفارشات را بعد از آماده‌سازی به شیوه‌ای مناسب بسته‌بندی کرده و به رایگان برای مشتریان تهرانی ارسال می‌کنیم. سفارشات مشتریان شهرستانی نیز با بسته‌بندی مناسب در اسرع وقت ارسال خواهد شد.

نحوه ثبت سفارش فلش تبلیغاتی در نوبل گیفت

فروش عمده فلش مموری تبلیغاتی در نوبل گیفت به دو صورت آنلاین و حضوری صورت می‌گیرد. برای ثبت سفارش آنلاین می‌‎توانید با مراجعه به وب‌سایت نوبل گیفت محصولات مدنظر خود را انتخاب کنید و کد آنها را به به شماره واتساپ 09032882778 ارسال کنید.

در این صورت کارشناسان نوبل گیفت با ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم، سفارش شما را ثبت می‌کنند. اما اگر قصد خرید حضوری فلش تبلیغاتی، خرید فلش اداری، خرید فلش سازمانی، خرید فلش نمایشگاهی تهران را دارید، می‌توانید با تعیین وقت قبلی از شو روم نوبل گیفت دیدن کنید.

غالباً روند کاری آماده‌سازی فلش تبلیغاتی و چاپ آن زمانبر است. از این رو بهتر است سفارش خود را از حداقل 30 تا 45 روز کاری قبل ثبت کنید. اما در مواقع پایانی سال به دلیل حجم بالای کاری بهتر است حداقل 3 تا 4 ماه زودتر برای ثبت سفارش اقدام کنید.

سبد خرید
0 علاقه مندی
حساب کاربری من
اگر قیمت ارزان‌تری برای ارگانایزر تبلیغاتی دیجیتال ریمکس سراغ دارید، ممنون میشیم بهمون اطلاع بدین.