تقویم های سفارشی سال 1401 یکی از بهترین اقلام تبلیغاتی هستند که در سال جدید می‌توانید به مشتریان خود ارائه کنید کنید. چرا که تقویم به طور مداوم جلو چشمان مشتریان تان قرار دارد و آن ها در طول سال، منظم در معرض نام و پیام شرکت شما قرار خواهند گرفت، 365 روز در سال و 24 ساعت در روز. حسن دیگر تقویم این است که توسط مشتریان شما به عنوان یک هدیه مفید شناخته می‌شود نه فقط به عنوان ابزاری برای بازاریابی.

محبوب و کاربردی
آیتم‌های تبلیغاتی زیادی برای انتخاب وجود دارند اما یک تقویم تبلیغاتی که در مورد کسب و کار شما صحبت می‌کند آن‌قدر خوب و ارزان است که تبدیل به اولین انتخاب ممکن برای کسب و کارها شده است. همه‌ی آدم ها از تقویم استفاده می‌کنند، حتی بسیاری از تقویم‌ها در مکان‌هایی قرار می‌گیرند که برای تعداد زیادی از افراد قابل رویت هستند. این بدان معنی است که پیام سازمان شما در طول روز چندین بار و آن هم با هزینه ای بسیار اندک دیده می‌شود، تقویم های رومیزی، محبوب‌ترین نوع از تقویم‌های چاپ شده هستند، عمدتاً به این دلیل که آنها می‌توانند در شکلی ساده تهیه و روی میز کارکنان و یا شرکت های همکار و مشتریان قرار گیرند. تقویم های تبلیغاتی دامنه خلاقیت زیادی دارند و می‌توان آن ها را مثل پوستری زیبا با پیام‌های مختلف طراحی کرد و در اختیار مشتریان قرار داد.

تقویم سفارشی

کاملاً شخصی
شاید یکی از بهترین خصوصیات تقویم 1401 این باشد که می‌توان آنها را کاملاً به صورت شخصی چاپ کرد. با استفاده از یک عکاسی ویژه، یک طراحی گرافیکی حرفه‌ای، ثبت نام برند، شعار و اطلاعات تماس برو روی آن، تقویم شما تبدیل به یک تقویم تبلیغاتی کاملاً شخصی می‌شود.
بعضی از سازمان‌ها ترجیح می‌دهند که تقویم شان از ابتدا تا انتها به صورت سفارشی چاپ شده باشد، که این کار با استفاده از عکس‌ها و یا آثار هنری که توسط سازمان تأمین می‌شود صورت می‌گیرد. مزیت یک تقویم سفارشی این است که هویت بصری خاص سازمان را به تصویر می‌کشد و ارزش منحصر به فرد برند را در دید مشتری تقویت می‌کند.

بیشتر بخوانید:  برای خرید خودکار تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

گستردگی استفاده
تقویم‌های تبلیغاتی انواع گوناگونی دارند، مثل تقویم‌های دیواری که می‌توانند به عنوان دکوراسیون برای خانه یا محل کار استفاده شوند، این نوع تقویم‌ها اگر زیبا و قابل استفاده باشند کاربرد بسیاری دارند و حتی بعضی از مردم آنها را آرشیو می‌کنند. از دیگر انواع تقویم‌ها سفارشی می‌توان به تقویم‌های مغناطیسی برای یخچال، قفسه‌ها یا کابینت شاره کرد این نوع تقویم‌ها بیشتر حالت مخاطب محور پیدا می‌کنند و بهتر است با توجه به مکانی که برای نصب و استفاده در نظر گرفته می‌شود طراحی بشوند.
تقویم کارت‌ها هم یک جایگزین عالی برای بیزینس کارت‌ها هستند. آن ها می‌توانند به طور منظم در کیف پول حضور داشته باشند تا هر زمانی یک فرد نیاز به خدمات شما داشت با دیدن آنها یاد کسب و کار شما بیفتد.

تقویم اول، برنده می شود
هیچ می دانید کدام تقویم تا پایان سال روی میز یا دیوار مشتریان شما باقی می ماند؟ همان تقویمی که زودتر از همه به دست افراد میرسد. این به این معنی است که اگر شرکت یا سازمان شما در پایان سال96 تقویم را توزیع کند، می تواند اطمینان بیشتری به مصرفی بودن تقویم 1401 داشته باشد نسبت به شرکتی که در ابتدای سال بعد تقویم را توزیع می کند. اگر شما در حال برنامه ریزی تقویم کاملا سفارشی سال97 هستید، زمان زیادی برای تولید، جمع آوری عکس ها، آثار و چاپ تقویم ندارید و بهتر است هرچه سریع تر آغاز به کار کنید تا با گذاشتن زمان کافی بتوانید نتایج شگفت انگیزی از تبلیغات و بازاریابی برندتان بگیرید.

بیشتر بخوانید:  جذابترین انتخاب ها برای هدیه روز معمار