استفاده از هدایای تبلیغاتی در مناسبت های مختلف یکی از روش های بسیار موثر جهت بازاریابی و معرفی برند شرکت تان به گروهی از مشتریان قدیم و جدید است. زمانی که شما هدیه ای را با لوگو و اطلاعات تماس شرکت تان به مشتریان خود اهدا می کنید در واقع به روشی غیر مستقیم برندتان را به آن ها یادآوری می نمایید. اما انتخاب یک هدیه کاربردی که متناسب با کسب و کارتان باشد هم علم و هم هنر است. باید توجه داشته باشیم که هدایا حتما کاربردی باشند تا مخاطبین در موقعیت های از آن ها استفاده نمایند. اما کدام هدایا برای تبلیغات و بازاریابی برندتان مناسب تر و موثرتر می باشند؟

ست تبلیغاتی جدید 3 تکه

طبق مطالعات انجام شده هدایایی که از ماندگاری و کیفیت بالاتری برخوردار باشند بهترین و تاثیرگذارترین هدایا می باشند و همچنین بایدمشتری را تشویق نمایند که از آن استفاده کند. از جمله این هدایا می توان به تقویم رومیزی تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی و… اشاره کرد.اما باید توجه داشته باشید که خلاقیت جزء جدایی ناپذیر هدایای تبلیغاتی است و هدیه تبلیغاتی مناسب مشتری را نسبت به شما دلگرم می کند، بنابراین در انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقیت را فراموش نکنید. راه اندازی کسب و کار در گذشته نسبت به زمان حال کاری ساده تر بود بنابراین امروزه با افزایش محصولات و خدمات و گسترش بازارهای تجاری و رقابتی که در پی آن حاصل شده، موفقیت شغلی و افزایش فروش یک محصول نیازمند تلاشی فراتر از معمول شده، تلاشی که شما را به گزینه برتر مصرف کننده تبدیل نماید.

بیشتر بخوانید:  صفر تا صد انواع چاپ هدایای تبلیغاتی

ست تبلیغاتی 4 تکه

در مقالات قبلی از هدایایی صحبت کردیم که از دیرباز مورد توجه مدیران بوده و اغلب کسب و کارها در مناسبت های مختلف از هدایای تبلیغاتی معمول برای تبلیغ و بازاریابی برندشان استفاده می کنند اما در این مقاله قصد داریم هدیه ای متفاوت و کاربردی را معرفی نماییم، هدیه ای تبلیغاتی که تا امروز رواج نداشته از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده شود. هدیه ای که با اهدای آن، مشتریان قدیم و جدید به دلیل هدیه متفاوت و خلاقانه تان شیفته کسب و کار شما می شوند.

بیشتر بخوانید:آداب هدایای تبلیغاتی را بیاموزیم

کپسول آتش نشانی از جمله هدایای تبلیغاتی کاملا متفاوت و موثر می باشد که وجود آن در هر مکانی از جمله شرکت، خانه، ماشین و… ضروری می باشد. این کپسول ها در انواع مختلف و اندازه های متفاوت به منظور مبارزه با آتش سوزی های مختلف طراحی و ساخته می شوند بنابراین دقت کافی به عمل آمده که از نظر حجم و وزن در حداقل ممکن باشند تا به آسانی قابل حمل و استفاده باشند و به سرعت آتش را مهار نمایند.
با هدیه دادن کپسول آتش نشانی به کارکنان، مشتریان قدیمی و دیگر شرکت ها نام تجاری خود را برای همیشه در ذهنشان حک می کنید؛ با این هدیه برندتان همیشه و حتی در لحظه های سخت در کنار کارکنان مشتریان تان خواهد بود. اندازه های کوچک این هدیه برای ماشین بسیار کاربردی می باشد که خیلی از افراد از آن استفاده می کنند؛ شما با اهدای چنین هدیه ای هم هدیه ای متفاوت و جدید تهیه کرده اید که می توانید مطمئن باشید یک هدیه ضروری و کاربردی برای مصرف کننده می باشد و هم به گونه ای کاملا متفاوت نام تجاری خود را معرفی کرده اید؛ چرا که برای اشخاص دیگر جالب خواهد بود یک برند هدیه ای همچون کپسول آتش نشانی عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید:  تاثیر عرضه هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه تخصصی